Palworld در حال کار بر روی یک پچ برای رسیدگی به کلاهبرداران است

توسعه دهنده Palworld Pocketpair از طرفداران متاثر از تقلب در Palworld عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که “در حال حاضر جلوگیری کامل از همه تقلب ها دشوار است”.

در بیانیه ای که به X/Twitter ارسال شد، این تیم تایید کرد که اگرچه بازی جمع آوری هیولا به سختی یک هفته منتشر شده است، قبلاً گزارش هایی از بازیکنان دریافت کرده است که آنها با “تقلب در سرورهای رسمی” مواجه شده اند.


Palworld در حال کار بر روی یک پچ برای رسیدگی به کلاهبرداران استبررسی دسترسی اولیه PALWORLD: آیا ارزشش را دارد؟


بررسی دسترسی اولیه PALWORLD: آیا ارزشش را دارد؟

این تیم در بیانیه ای با عنوان «در خصوص اقدامات متقابل برای تقلب در سرورهای رسمی» گفت: در حال حاضر تقلب برخی از بازیکنان در سرور رسمی تایید شده است.

“ما به محض آماده شدن یک پچ را اعمال خواهیم کرد، اما در حال حاضر جلوگیری از تقلب بلافاصله دشوار است. ما حتی بیشتر بر امنیت تمرکز خواهیم کرد و هدفمان ایجاد محیطی است که همه بتوانند با خیال راحت بازی کنند.”

ما صمیمانه از همه بازیکنانی که تحت تأثیر این حادثه قرار گرفته اند عذرخواهی می کنیم.»

همانطور که معمولاً در مورد متقلب‌ها اتفاق می‌افتد، Pocketpair از افشای نحوه دستکاری متقلبان در بازی کوتاهی کرد. همچنین به خود زحمت نشان نداد که چرا متقلب ها نیاز به بهره برداری از بازی را احساس می کنند.

برای اکثر بازیکنان، ایده تقلب در چنین بازی غیررقابتی کاملاً گیج کننده است.

“چرا حتی در آن بازی تقلب کنیم؟ به خصوص در بازی چند نفره؟ مثلاً به دنیای خودت برو یا وسایلت را آنجا بساز…؟” گفت یک بازیکن

سازنده محتوا GameRiot گفت: “مردم در حال حاضر تقلب می کنند.” “چقدر غم انگیز است.”

“این یک بازی غیر PvP (در حال حاضر) است. نظر داد یکی دیگر از بازیکنان شگفت زده

اگر فکر می کردید که Palworld کمی شبیه به یک بازی دیگر برای جمع آوری هیولا است، تنها نیستید. شرکت پوکمون بیانیه ای صادر کرد تایید می کند که اکنون در حال “بررسی” است که آیا Palworld به طرز شگفت انگیزی موفق Pocketpair حقوق مالکیت معنوی آن را نقض کرده است یا خیر.

البته نه این که شور و شوق بازی Palworld را در بین بازیکنان کاهش دهد. روز جمعه دیدیم اعداد همزمان Palworld’s Steam از دو میلیون می گذرد برای اولین بار، بازی Palworld را به دومین بازی تاریخ استیم تبدیل کرد که پس از PUBG این کار را انجام داد.

همچنین دیروز (شنبه ۲۷) یک بار دیگر رکورد کاربر همزمان خود را شکست و به رکورد ۲,۱۰۱,۸۶۷ بازیکن همزمان رسید.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-is-working-on-a-patch-to-address-cheaters?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *