توسعه دهنده Forza Motorsport تغییرات پیشرفت خودرو را تشریح می کند

استودیو Turn 10 خلاصه اولیه تغییراتی را که در پیشرفت خودرو در Forza Motorsport ایجاد می کند، منتشر کرده است.

سیستم پیشرفت از زمان عرضه Forza Motorsport در اکتبر ۲۰۲۳ به شدت توسط بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته است و موضوع مکرر بحث در مورد انجمن های Forza هیئت پیشنهادات

Turn 10 در خود گفته است که تغییرات جدید “به لطف بازخورد شما” است به روز رسانی پیشرفت خودرو Forza Motorsport اعلامیه

Forza Motorsport – گیم پلی رسمی مسابقات اولیه
در یوتیوب تماشا کنید

دو تغییر اصلی در پیشرفت خودرو در حال انجام است. اولین مورد حذف مکانیک قطعات قفل شده است، به این معنی که قطعات خودرو به هر ترتیبی قابل ارتقا هستند و نه در سطح خودرو قفل می شوند. دومی، کسب امتیاز خودرو را که برای ارتقای خودروها استفاده می‌شود، با امکان معامله آنها برای اعتبار آسان‌تر می‌کند.

نسبتی که Turn 10 در حال آزمایش است، ۴۵۰۰ اعتبار برای ۵۰۰ امتیاز خودرو است، که استودیو می گوید باید “تعادل سالمی” بر اساس بازخورد ایجاد کند.

به‌روزرسانی پیشرفت خودرو در ماه مارس به عنوان بخشی از به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی برنامه‌ریزی شده است. تاریخ انتشار نزدیکتر به زمان عرضه اعلام خواهد شد.

پیشرفت خودرو تنها یکی از چندین بخش Forza Motorsport است که ۱۰ ساله می شود قول داد بهبود یابد در ابتدای سال. دیگر “زمینه های کلیدی” که استودیو به آن پرداخته، هوش مصنوعی راننده و مقررات مسابقه است. اولی در یک به روز رسانی عمده و رایگان در پایان ژانویه مورد بررسی قرار گرفت، اگرچه استودیو در مورد آنچه برای بهبود دومی برنامه ریزی شده است سکوت کرده است.

ما می خوانیم: “یک مسابقه دهنده سخاوتمند و مجلل، با رانندگی هیجان انگیز، که شما را برای مدت طولانی می خواهد.” بررسی Eurogamer Forza Motorsport.


منبع: https://www.eurogamer.net/forza-motorsport-developer-outlines-car-progression-changes?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *