جنگ ستارگان: جمهوری قدیم، عاشقانه‌ها را با شب‌های قرار ملاقات می‌کند

توسعه رایگان بازی MMO Star Wars: The Old Republic همچنان پس از ۱۳ سال ادامه دارد، با آخرین پچ آن که یک خط داستانی جدید پیرامون House Inrokini و شب های ملاقات بسیار درخواستی با همراهان عاشقانه اضافه می کند.

فصل ششم محتوای SWTOR، Building a Foundation و به روز رسانی بازی ۷٫۴٫۱ دیروز منتشر شد و همه موارد فوق را شامل می شد. ساختن یک بنیاد سه ماموریت داستانی جدید مربوط به خانواده Inrokini Chiss را اضافه می کند که قبلاً در آن معرفی شده بودند گسترش شوالیه های تاج و تخت ابدی از سال ۲۰۱۶

ماموریت های همراه شب تاریخ بخشی از به روز رسانی ۷٫۴٫۱ هستند و به بازیکنان تعاملات منحصر به فردی با همراهان عاشقانه می دهند. این ماموریت‌ها هر هفته تکرار می‌شوند و «صحنه‌هایی با صدای کامل و فقط سینمایی هستند که منحصر به علاقه شریک هستند».


جنگ ستارگان: جمهوری قدیم، عاشقانه‌ها را با شب‌های قرار ملاقات می‌کندقلعه کوپرو


این دژ زیبا و منزوی می تواند مال شما نیز باشد، در به روز رسانی ۷٫۴٫۱ برای SWTOR.

در حال حاضر، تنها ترون شان، لانا بنیکو، کوث وورتنا و آرکان را می توان در شب های قرار ملاقات کرد، اما قرار است همراهان بیشتری با هر فصل جدید ماموریت های شب تاریخ را دریافت کنند. جزئیات کامل به روز رسانی ۷٫۴٫۱ و ساختن یک بنیاد را می توانید در اینجا پیدا کنید وب سایت رسمی SWTOR.

سال گذشته، Broadsword Online Games (متشکل از کارمندان سابق شرکت تابعه EA Mythic Entertainment) توسعه SWTOR را از BioWare بر عهده گرفت تا به دومی اجازه دهد تا تمرکز بر عصر توده و اژدها. به دنبال نگرانی هایی که SWTOR تعطیل شد، BioWare به بازیکنان اطمینان داد محتوا برای سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ در حال برنامه ریزی بود.

BioWare خلاصه ای را منتشر کرد تیزر Dragon Age: Dreadwolf در پایان سال گذشته، و گفت که رونمایی کامل از بازی در تابستان امسال اتفاق خواهد افتاد. گزارش های اخیر حاکی از آن است که خواهیم دید Dragon Age: Dreadwolf امسال منتشر شد.

BioWare نیز مختصری منتشر کرد تیزر بازی بعدی Mass Effect در پایان سال گذشته جف بروف، غول‌بمب، مدعی شد که طرفداران ممکن است باید تا حد انتظار منتظر بمانند ۲۰۲۹ برای Mass Effect 5 کمی بعد.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-wars-the-old-republic-fleshes-out-romances-with-date-nights?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *