Sea of ​​Thieves در ماه آوریل روی پلی استیشن عرضه می شود

ایکس باکس تاریخ انتشار بازی Sea of ​​Thieves، بازی محبوب دزدان دریایی خود را که توسط استودیوی بریتانیایی Rare عرضه می شود، اعلام کرد.

بازیکنان پلی استیشن ۵ می توانند این بازی را از فردا، ۲۲ فوریه، قبل از عرضه آن بر روی کنسول سونی در ۳۰ آوریل، در لیست علاقه مندی ها قرار دهند.

آ پست وبلاگ مایکروسافت امشب نیز تاریخ‌های PlayStation را برای Pentiment (فردا، ۲۲ فوریه) و Grounded (16 آوریل) تأیید کرد. مانند تاریخ های تایید شده برای سوییچ در نینتندو دایرکت زودتر.

اخبار: نظر ما در مورد راه اندازی چند پلتفرمی ایکس باکس مایکروسافت چیست؟در یوتیوب تماشا کنید

گفت: پست وبلاگ نیز شرکت تا تاریخ راه اندازی Hi-Fi Rush که اوایل امروز توسط Bethesda منتشر شد به بیرون درز کرد به ظاهر تصادفی – در واقع ۱۹ مارس است.

هر دو Pentiment و Grounded برای PS4 و همچنین PS5 عرضه خواهند شد. Hi-Fi Rush و Sea of ​​Thieves فقط PS5 خواهند بود.

اگر اطمینان بیشتری برای طرفداران ناراحت Xbox لازم باشد، مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که چگونه این چهار بازی به سادگی به فرنچایزهایی مانند Minecraft، Call of Duty، Overwatch و Diablo ملحق می‌شوند – که در حال حاضر بازیکنان و طرفداران را روی پلتفرم‌های متعدد به دست می‌آورند.

هفته گذشته، ایکس باکس آینده چند پلتفرمی خود را در یک صفحه نمایش داد به خصوص محتاطانه از طریق پادکستبه دنبال گزارش های قبلی بود PlayStation برای بازی‌های بزرگ‌تری مانند Starfield و Indiana Jones عرضه می‌شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/sea-of-thieves-launches-on-playstation-in-april?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *