دستگاه‌های Pixel حامل ایالات متحده به‌روزرسانی ماه مارس را دریافت می‌کنند

مارس Pixel Feature Drop هفته گذشته برای کسانی که از تلفن‌های Pixel استفاده می‌کنند که در اپراتورهای ایالات متحده استفاده نمی‌کنند، ارائه شد. گوگل به کاربران پیکسل ایالات متحده گفت که می توانند انتظار می رود به روز رسانی از این هفته شروع شود (۱۱ مارس) – به دلایلی که ما در مورد آنها مطمئن نیستیم – و به نظر می رسد که این به روز رسانی ها امروز در دسترس هستند.

حداقل یکی از خوانندگان ما تماس گرفت تا به ما اطلاع دهد که Pixel 8 Pro آنها در AT&T به‌روزرسانی را ظرف یک ساعت گذشته دریافت کرده است. بسیاری از افراد دیگر در reddit با دستگاه‌های AT&T Pixel نیز این به‌روزرسانی را مشاهده می‌کنند. برای T-Mobile و Google Fi، گزارش های انگشت شماری از موفقیت به روز رسانی وجود دارد، اما هنوز چیزی برای مشتریان Verizon وجود ندارد.

تاکنون، بیلدی که بیشتر دیده شده است AP1A.240305.019.A1 است، که بیلد جهانی است که گوگل هفته گذشته منتشر کرد. من دیده ام که کاربران AT&T Pixel 8 Pro از این ساخت (اندازه ۷۴۲ مگابایت) استفاده کرده اند، همانطور که دارندگان Pixel 6 Pro در T-Mobile. گوگل همچنین ساخت‌های جدیدی را برای اپراتورهای خاص ارسال نکرده است، بنابراین این می‌تواند برای اکثر افراد ساخته شود. از آنجایی که ما هیچ مشتری Verizon را ندیده‌ایم که این به‌روزرسانی را دریافت کند، و همچنین Verizon هیچ یک از صفحات پشتیبانی Pixel خود را به‌روزرسانی نکرده است تا نشان دهد به‌روزرسانی اینجاست، ممکن است چیزی متفاوت برای آن مدل‌ها وجود داشته باشد.

اگر به‌روزرسانی در دسترس است، باید به ما اطلاع دهید، به علاوه سعی کنید به ما بگویید متعلق به کدام شرکت مخابراتی و دستگاه Pixel هستید. برای بررسی آن، به Settings>System>System update بروید.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/11/us-carrier-pixel-devices-start-receiving-march-update/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *