مدیر انتشارات لاریان درباره اخراج‌های صنعتی: هیچ یک از این شرکت‌ها در خطر ورشکستگی نیستند.

مدیر انتشارات Larian Studios، Micheal Douse، درباره موج اخیر اخراج‌های فعلی صنعت اظهار نظر کرده و تعدیل‌های گسترده را «قابل اجتناب» خوانده و پیشنهاد کرده است که «هیچ یک از این شرکت‌ها در خطر ورشکستگی نیستند».

حرف زدن با فایل بازی (£) و توسط PC Gamerدوز عقب نشینی نکرد و اظهار داشت که معتقد است برخی از شرکت ها به دلیل “همه افراد دیگر” اخراج های گسترده انجام داده اند.

پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟در یوتیوب تماشا کنید

“[The layoffs] دوز گفت: “این همه چیزی است که واقعاً هستند. به همین دلیل است که یکی پس از دیگری می بینید. زیرا شرکت‌ها می‌خواهند: «خب، بالاخره. حالا ما هم می توانیم. ما برای سال ها می خواستیم این کار را انجام دهیم. هر کس دیگری است. پس چرا این کار را نکنیم؟ واقعا یه جورایی مریضه

وی افزود: هیچ یک از این شرکت ها در معرض ورشکستگی نیستند. “آنها فقط در معرض خطر عصبانی کردن سهامداران هستند. و این خوب است. آنها اینگونه کار می کنند. عملکرد یک شرکت سهامی عام ایجاد رشد برای سهامدارانش است… این به معنای ایجاد فضای شاد برای کارکنان نیست.”

جالب اینجاست که بی‌ثباتی صنعت باعث شد تا دوز اعتراف کند که در حالی که کنترلی بر اینکه آیا و چه زمانی ممکن است لاریان به بازار عرضه شود را ندارد، او معتقد است بخشی از موفقیت Baldur's Gate 3 تا حدی به این دلیل است که استودیو به سهامداران وابسته نیست.

دوز گفت: «ایجاد بازی‌هایی که می‌خواستیم بسازیم، عمومی شدن ممکن است به ما پول بیشتری بدهد، اما با بخش کیفی کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، مغایرت دارد.» “بنابراین بازی های ما را بهتر نمی کند. فقط باعث می شود عجله کنیم.”

در جدیدترین پخش خبری یوروگیمرتیم بحث می کند که چه کسی می تواند یک دروازه بالقوه Baldur's 4 را در حال حاضر ایجاد کند استودیوی BG3 Larian تایید کرده است که این فرنچایز را پشت سر می گذارد.

حقوق Baldur's Gate متعلق به Wizards of the Coast است که آزادند استودیو دیگری را برای ساخت بازی‌های بیشتر در دنیای Dungeons and Dragons و حتی استفاده از شخصیت‌های Larian به خدمت بگیرند. و با توجه به اینکه BG3 چقدر خوب دریافت شده است، از نظر مالی عاقلانه به نظر می رسد که یک ناشر در مقطعی نوعی پیگیری را انجام دهد، درست است؟


منبع: https://www.eurogamer.net/larian-publishing-director-on-industry-layoffs-none-of-these-companies-are-at-risk-of-going-bankrupt?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *