ساعت گلکسی سامسونگ به زودی آپنه خواب شما را تشخیص می دهد

ردیابی خواب سامسونگ از طریق دستگاه های گلکسی واچ در طول سال ها بسیار پیشرفته شده است. به عنوان مثال، آیا می دانستید که ساعت سامسونگ شما، مانند گلکسی واچ ۶، می تواند جلسات خروپف شما را ضبط کند و از آن داده ها استفاده کند. به عنوان بخشی از نمره خواب شما? می تواند. ساعت‌های قبل از گلکسی واچ ۴ این تنظیم را داشتند که شنیدن آن خنده‌دار و مهم است، زیرا خروپف می‌تواند به این معنی باشد که شما مشکلات خواب دارید که باید برطرف شوند.

سامسونگ امروز اعلام کرد که یکی دیگر از ویژگی های مهم ردیابی خواب را اضافه می کند. به لطف تایید FDA، Galaxy Watch به زودی می تواند به تشخیص آپنه خواب در کاربران بالای ۲۲ سال که ممکن است هنوز تشخیص داده نشده باشد کمک کند. سامسونگ تشخیص آپنه خواب را از طریق برنامه Samsung Health Monitor در سه ماهه سوم سال جاری در ایالات متحده اضافه می کند.

این ویژگی سعی خواهد کرد “علائم آپنه خواب انسدادی متوسط ​​تا شدید را به شکل اختلالات تنفسی قابل توجه” در یک دوره نظارت دو شبه تشخیص دهد. تا زمانی که خواب خود را دو بار به مدت بیش از چهار ساعت در یک دوره ۱۰ روزه دنبال کنید، باید نتایجی را دریافت کنید که در مورد آپنه خواب به شما بگوید.

همانطور که سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی خود اشاره کرد، آپنه خواب می تواند یک بیماری جدی باشد که اغلب درمان نمی شود. در صورت عدم درمان، آپنه خواب می تواند باعث خستگی، کیفیت پایین خواب و حتی منجر به فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی قلبی و سکته شود. داشتن ساعتی که به طور بالقوه به تشخیص کمک می کند، کار بزرگی است.

سامسونگ هنوز مشخص نکرده است که کدام دستگاه‌ها پشتیبانی می‌شوند، فقط به یک گلکسی واچ و گوشی مناسب نیاز دارید. هنگامی که ویژگی آپنه خواب در اینجا راه اندازی شد، مطمئن خواهیم شد که مشخص است چه دستگاه هایی مورد نیاز است.

// سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/09/samsungs-galaxy-watch-gets-approval-to-detect-your-sleep-apnea/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *