سامسونگ تأییدیه FDA را برای ویژگی آپنه خواب در Galaxy Watch دریافت می کند

این به a چراغ سبز نشان داده است قابلیت تشخیص روشن است سامسونگ دستگاه‌های موجود در ایالات متحده را فاش کرد. این شرکت خاطرنشان می کند که این اولین تایید در نوع خود در ایالات متحده است – مقامات کره جنوبی قبلاً این ویژگی را برای استفاده در آن کشور مهر و موم کرده بودند.

قصد دارد در سه ماهه سوم سال جاری ابزار نظارت بر آپنه خواب را به پوشیدنی های سازگار گلکسی واچ اضافه کند. از طریق برنامه Samsung Health Monitor در دسترس خواهد بود.

این ویژگی به افراد ۲۲ ساله و بالاتر که مبتلا به این بیماری تشخیص داده نشده است، اجازه می دهد تا با استفاده از ساعت هوشمند و تلفن خود، علائم آپنه خواب را بررسی کنند. به دنبال علائم آپنه انسدادی خواب متوسط ​​تا شدید (OSA) در یک دوره نظارت دو شبه است. کاربران برای استفاده از این ویژگی باید دو بار در یک دوره ده روزه بیش از چهار ساعت خواب خود را ردیابی کنند.

به گفته بنیاد ملی خواب، OSA یک بیماری شایع و مزمن است که حدود ۲۵ درصد از مردان و یک دهم زنان را در ایالات متحده تحت تاثیر قرار می دهد. افرادی که به این عارضه مبتلا هستند تمایل دارند هنگام خواب تنفس خود را متوقف کنند، که می تواند کیفیت خواب آنها را کاهش دهد، اکسیژن رسانی را مختل کرده و منجر به خستگی بیشتر در طول روز شود. در صورت عدم درمان، “آپنه خواب می تواند خطر بیماری های قلبی عروقی مانند فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر، نارسایی قلبی، آریتمی قلبی و سکته را افزایش دهد.” یادداشت های سامسونگ. این شرکت اضافه کرد که این ویژگی باید به افراد بیشتری کمک کند تا اشکال متوسط ​​و شدید این بیماری را تشخیص دهند و در صورت انجام مشاوره به آنها کمک کند.

نسخه‌های دیگر این ویژگی، که با دیگر تلاش‌های سامسونگ برای کمک به مشتریانش مرتبط است ، در دستگاه های جاهای دیگر ظاهر شده اند. در سال ۲۰۲۰، Withings به تشک ردیابی خواب آن.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/samsung-gets-fda-approval-for-a-sleep-apnea-feature-on-galaxy-watch-172856948.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/samsung-gets-fda-approval-for-a-sleep-apnea-feature-on-galaxy-watch-172856948.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *