Remedy کاهش درآمد را ناشی از هزینه ۷٫۲ میلیون یورویی برای راه اندازی مجدد پروژه ونگارد می داند

Remedy Entertainment، توسعه‌دهنده Alan Wake و Control، شاهد کاهش ۲۲٫۲ درصدی درآمد خود در سال بوده است.

در استودیو به تازگی منتشر شده است نتایج مالیRemedy گفت که درآمد آن به ۳۳٫۹ میلیون یورو کاهش یافته است و زیان عملیاتی ۲۸٫۶ میلیون یورویی را ثبت کرده است. این حتی با عرضه Alan Wake 2 در ماه اکتبر است هنوز نتوانسته هزینه های توسعه و بازاریابی خود را جبران کند.

مدیر عامل Remedy، Tero Virtala گفت که این کاهش به دلیل “افزایش سرمایه گذاری” در بازی های این استودیو و همچنین “هزینه نقص مربوط به Codename Vanguard” است. این بازی چندنفره co-op رایگان استودیو بود در نوامبر سال گذشته راه‌اندازی مجدد و کدنام Kestrel تغییر نام داد.


Remedy کاهش درآمد را ناشی از هزینه ۷٫۲ میلیون یورویی برای راه اندازی مجدد پروژه ونگارد می داندبیایید بازی Alan Wake II PS5 را بازی کنیم – ALAN WAKE 2 3 ساعت اول – WAKE AND LAKE!


بیایید Alan Wake 2 را بازی کنیم.

“الزامات یک بازی رایگان موفق جدید در طول سال های گذشته به وضوح افزایش یافته است. علیرغم پیشرفت امیدوار کننده در نیمه اول سال، ما با Tencent تصمیم گرفتیم که پتانسیل وجود نداشته باشد. Kestrel به مرحله مفهومی بازگشت. ویرتالا گفت.

“در نتیجه، ما تمام هزینه های سرمایه گذاری توسعه Vanguard را حذف کردیم، که بر سودآوری سه ماهه چهارم و سال ۲۰۲۳ تا ۷٫۲ میلیون یورو تاثیر گذاشت.”

در مورد دیگر فرنچایزهایش، مدیر اجرایی استودیو اظهار داشت که بازیکنان باید منتظر «آهنگ منظم‌تری از دنباله‌ها» برای Alan Wake و Control باشند. انتظار می‌رود که Control 2، بازسازی‌های Max Payne و پروژه Condor – بازی چند نفره مشارکتی Remedy که در دنیای Control قرار دارد – در نیمه اول سال جاری «به مراحل بعدی توسعه پیشروی کند».

Virtala گفت: «با وجود مدل چند پروژه‌ای اصلاح‌شده، تمرکز بیشتر بر نقاط قوت اصلی Remedy و تقدیم تقریباً ۴۰۰ Remedians، ما از مجموعه‌ای عالی از عرضه‌های بازی‌های آینده هیجان‌زده هستیم.»

این شرکت اکنون انتظار دارد درآمدش نسبت به سال قبل افزایش یابد و سود عملیاتی بهبود یابد، به طوری که Virtala سال ۲۰۲۳ را “سال چالش برانگیز و در عین حال قابل توجه” برای Remedy نامید.

مدیرعامل شرکت گفت: ما سال ۲۰۲۴ را با اشتیاق زیاد، تمرکز بیشتر و عزم زیاد ادامه می دهیم و انتظار داریم که این سال رشد هیجان انگیزی برای Remedy باشد.

اوایل امسال، Remedy اعلام کرد که حقوق کامل سری Control خود را از ناشر ۵۰۵ Games به دست آورده است برای ۱۷ میلیون یورو در طی گزارش امروز، Virtala گفت که این یک “گام مثبت مهم” برای Remedy و تجارت آن در آینده است.

در همین حال، استودیو دو الحاق DLC پولی در راه Alan Wake 2 دارد. الحاق اول – Night Springs – به شما این امکان را می دهد که به عنوان “چند شخصیت آشنا از دنیای آلن ویک” بازی کنید زیرا “غیرقابل توضیح را در چندین خود تجربه می کنید”. “- شامل قسمت‌هایی از Night Springs بود” (که البته نمایش تلویزیونی درون بازی این جهان است که براساس The Twilight Zone است).

که با گسترش دوم دنبال خواهد شد. معروف به خانه دریاچه. این گسترش باعث می شود که بازیکنان در حال کاوش در یک “تاسیسات مرموز واقع در سواحل دریاچه Cauldron Lake” باشند که توسط یک سازمان دولتی مستقل برای انجام تحقیقات مخفی راه اندازی شده است… تا زمانی که مشکلی پیش بیاید”.


منبع: https://www.eurogamer.net/remedy-blames-revenue-drop-on-72m-cost-to-reboot-project-vanguard?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *