سامسونگ گلکسی زد فولد ۶: آخرین اخبار، شایعات و هر آنچه که تاکنون می دانیم

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته است، به طوری که با وجود این سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ که بسیار شبیه به سلف خود است، هنوز هم امتیاز ۴٫۵ ستاره را در ما کسب کرده است بررسی Samsung Galaxy Z Fold 5. بنابراین احتمالاً مدل بعدی – Samsung Galaxy Z Fold 6 – نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود.

با این حال، امیدواریم شاهد تغییرات بزرگ‌تری در فولد بعدی باشیم و اگر به نیمه دوم این مقاله بروید، فهرستی از دقیقاً آنچه می‌خواهیم ببینیم را خواهید یافت.

با این حال، ابتدا تمام اطلاعات درز و شایعات در مورد سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ را تا کنون جمع آوری کرده ایم و در زیر می توانید آنها را پیدا کنید. اینها شامل اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت احتمالی و همچنین برخی از مشخصات و ویژگی های شایعه شده است.

بریم سر اصل مطلب

  • چیست؟ پرچمدار بعدی سامسونگ تاشو
  • کی بیرون میاد؟ احتمالا جولای یا آگوست ۲۰۲۴
  • چقدر هزینه دارد؟ احتمالاً از ۱۷۹۹٫۹۹ دلار / ۱۷۴۹ پوند / ۲۵۹۹ دلار استرالیا شروع می شود

Samsung Galaxy Z Fold 6: تاریخ عرضه و قیمت

بررسی Samsung Galaxy Z Fold 5

سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

هنوز هیچ شایعه‌ای درباره تاریخ عرضه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ وجود ندارد، اما سامسونگ این گوشی‌ها را به صورت سالانه عرضه می‌کند و سه مدل آخر همگی در ماه آگوست سال‌های عرضه مربوطه به فروش می‌رسند.

دو مورد از آنها نیز در ماه آگوست معرفی شدند، اما جدیدترین آنها – Z Fold 5 – در اواخر جولای رونمایی شد. بنابراین نمی توان گفت که گلکسی زد فولد ۶ در ماه جولای یا آگوست ۲۰۲۴ معرفی می شود یا خیر، با این وجود، ما انتظار داریم یکی یا دیگری را داشته باشیم. احتمالاً قبل از پایان ماه اوت به فروش می رسد.

برای مرجع، Galaxy Z Fold 5 از ۱۷۹۹٫۹۹ دلار / ۱۷۴۹ پوند / ۲۵۹۹ دلار استرالیا شروع می شود، بنابراین احتمالاً Z Fold 6 حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

Samsung Galaxy Z Fold 6: اخبار و درز

ما برای اولین بار در آوریل، مدتها قبل از اینکه سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ معرفی شود، نشت گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ را شنیدیم. این از یک افشاگر آمده است @Tech_Reveکه سابقه معقولی دارد و ادعا می کند که گلکسی زد فولد ۶ “تغییر عمده ای از فرم فاکتور” خواهد داشت.

آنها بعداً دقیق تر شدند و گفتند که Samsung Galaxy Z Fold 6 نسبت تصویر صفحه نمایش را تغییر می دهد. آن‌ها نگفتند چه نوع تغییری ایجاد شده است، اما خط Z Fold تا کنون در مقایسه با نام‌های بزرگی مانند صفحه‌نمایش پوششی بسیار باریکی داشته است. Oppo Find N2 و Google Pixel Foldبنابراین گسترش آن منطقی است.

این چیزی شبیه به یک صفحه نمایش تلفن معمولی است و منبع دوم در حال حاضر بررسی شده است چیزی مشابه گفتن این بدان معنا نیست که هنوز تایید شده است، اما به نظر محتمل تر است.

این در واقع یک تغییر سامسونگ است مستقیماً به TechRadar تأیید شد در حین توسعه Galaxy Z Fold 5 در حال آزمایش بود، با این حال، در مدت زمانی که ما با تیم طراحی در کره جنوبی برای عرضه Fold در سال ۲۰۲۳ در کره جنوبی بودیم، این شرکت به ما گفت که تیم طراحی با ضریب فرم نسبتاً باریک آن گیر کرده است. پیشینیان، زیرا آنها معتقد بودند که بهترین “قابلیت استفاده، چسبندگی و قابلیت حمل” را ارائه می دهد.

با این حال، در همان پستی که نسبت تصویر اصلاح شده را برای Fold 6 پیشنهاد می‌کند، ادعا شده است که این گوشی از حسگر تصویر مشابه Z Fold 5 استفاده می‌کند. در این صورت احتمالاً اصلی) یا همه آنها.

بیشتر ببین

از آن زمان، ما به طور خاص از منبع دیگری شنیده ایم که تمام دوربین های گلکسی زد فولد ۶ مانند Z Fold 5 خواهند بود.

برای مرجع، سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر، و ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و همچنین دوربین ۱۰ مگاپیکسلی روی صفحه نمایش و دوربین زیر نمایشگر ۴ مگاپیکسلی در تاشو است. صفحه نمایش بنابراین برخی یا همه آنها ممکن است در Z Fold 6 یکسان باقی بمانند.

ما همچنین شنیده ایم که علاوه بر نسبت ابعاد جدید برای صفحه نمایش پوششی، tSamsung Galaxy Z Fold 6 ممکن است صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد نسبت به سلف خود ما نمی دانیم چقدر بزرگتر است، اما برای مرجع Z Fold 5 6.2 اینچ است.

سرانجام، خود سامسونگ گفته است که در حال کار بر روی ضد گرد و غبار گوشی های تاشو خود است. بنابراین این یک ویژگی است که ممکن است به گلکسی زد فولد ۶ برسد، اگرچه این شرکت به آن متعهد نیست.

Samsung Galaxy Z Fold 6: آنچه می خواهیم ببینیم

همانطور که سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ خوب است، به‌روزرسانی کاملا محافظه‌کارانه‌ای است، بنابراین مایلیم تغییرات بزرگ‌تری را در گلکسی زد فولد ۶ مشاهده کنیم.

۱٫ صفحه نمایش پوشش گسترده تر

صفحه نمایش کاور گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

Samsung Galaxy Z Fold 5 دارای صفحه نمایش باریکی است (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

Samsung Galaxy Z Fold 5 دارای صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی با پوشش است، بنابراین وقتی صفحه نمایش تاشو بسته است، می توانید به صفحه نمایش اندازه گوشی هوشمند دسترسی داشته باشید. اما این صفحه نمایش بسیار باریک تر از آنچه در یک تلفن هوشمند معمولی می بینید است، که استفاده از آن را ناخوشایندتر می کند و نمی تواند برنامه ها را به زیبایی نمایش دهد.

به این ترتیب، برای سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ ما یک صفحه نمایش پوششی گسترده تر می خواهیم. با توجه به اینکه سایر گوشی‌های تاشو مانند Google Pixel Fold به این امر دست یافته اند. ممکن است این اتفاق نیز بیفتد، زیرا شایعه شده است که نسبت ابعاد صفحه نمایش در حال تغییر است.

۲٫ همان دوربین های S24 Ultra

Z Fold 5 همان سخت افزار دوربین را دارد سامسونگ گلکسی زد فولد ۴که ناامید کننده است، به خصوص که حتی زمانی که Z Fold 4 معرفی شد، این دوربین ها بهترین دوربین های یک گوشی سامسونگ نبودند.

چیزی که ما واقعاً دوست داریم – به خصوص با توجه به اینکه گلکسی زد فولد ۶ مطمئناً چقدر گران است – این است که تنظیمات دوربین پشتی مشابهی داشته باشد. سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولتراکه رفتن به شکل گذشته احتمالاً همان است بهترین گوشی دوربین سامسونگ در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد.

برای مرجع، Samsung Galaxy S23 Ultra دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری. بنابراین ما اساساً می خواهیم که با هر تغییر یا ارتقای S24 Ultra به ترکیب اضافه کند.

۳٫ قلم S گنجانده شده است

Samsung Galaxy Z Fold 5 S Pen استفاده می کند

Samsung Galaxy Z Fold 5 دارای قلم نیست (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

Samsung Galaxy Z Fold 5 از قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی می کند، اما از آن پشتیبانی می کند با یکی نمی آید. در عوض، شما باید S Pen را جداگانه بخرید.

با توجه به اینکه Z Fold 5 چقدر گران است، مایه شرمساری است، و به خصوص از آنجایی که سامسونگ یک قلم را با Galaxy S23 Ultra و سامسونگ گلکسی تب اس ۹ خط بنابراین ما دوست داریم سامسونگ این مورد را با گلکسی زد فولد ۶ اضافه کند.

۴٫ مقاومت در برابر گرد و غبار

سامسونگ بهترین گوشی های تاشو مقاومت در برابر آب را ارائه می دهد، اما مقاومت در برابر گرد و غبار ندارد، به این معنی که خطر تداخل گرد و غبار و سایر ذرات کوچک با مکانیسم پیچیده لولای تلفن وجود دارد.

مقاومت در برابر گرد و غبار یک ویژگی استاندارد در گوشی‌های غیرقابل تاشو سطح بالا است، بنابراین ما واقعاً دوست داریم که در گوشی‌های تاشو نیز یک ویژگی استاندارد باشد، اگرچه با توجه به تمام قطعات متحرک به‌طور قابل‌توجهی دستیابی به آن‌ها سخت‌تر است.

با این حال، موتورولا موفق شده است موتورولا ریزر ۲۰۲۳ و موتورولا ریزر پلاس (همچنین به عنوان Razr 40 Ultra در خارج از ایالات متحده شناخته می شود) و این چیزی است که سامسونگ گفته است روی آن کار می کند، بنابراین این احتمال وجود دارد که ما با Samsung Galaxy Z Fold 6 آن را دریافت کنیم.

۵٫ دیگر چروک نمی شود

بررسی Samsung Galaxy Z Fold 5

Samsung Galaxy Z Fold 5 دارای چین و چروک قابل مشاهده است (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

یکی از مشکلاتی که همه گوشی‌های تاشو به درجات مختلف با آن مواجه هستند، چین و چروک صفحه‌نمایش است که هم می‌توانید آن را ببینید و هم احساس کنید.

این یک عارضه جانبی به ظاهر اجتناب‌ناپذیر از نصف شدن صفحه‌نمایش است، اما ما می‌خواهیم ببینیم که سامسونگ به طور قابل توجهی آن را کوچک می‌کند یا در صورت امکان برای گلکسی Z Fold 6 به طور کامل از شر آن خلاص می‌شود.


منبع: https://www.techradar.com/news/samsung-galaxy-z-fold-6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *