Saber Interactive “تعدادی از عناوین” را که پس از فروش Embracer امروز در حال توسعه هستند، تأیید می کند

تیم ویلیتس، مدیر عامل Saber Interactive در رسانه‌های اجتماعی تایید کرده است که «تعدادی از عناوین» همچنان در حال توسعه در ناشر هستند – از جمله Warhammer 40,000: Space Marine 2 – پس از فروش امروز Embracer Group.

اوایل امروز، به دنبال شایعات فروش در ماه گذشتهناشر متخاصم Embracer اعلام کرد که این کار را کرده است برای فروش بخش بزرگی از Saber Interactive به توافق رسید به قیمت ۲۴۷ میلیون دلار خریدار شرکت Beacon Interactive است که توسط متیو کارچ یکی از بنیانگذاران Saber Interactive تأسیس شده است.

به عنوان بخشی از آن خبر، Embracer تأیید کرد که دو پروژه مشترک با Saber را حفظ کرده است – یکی از آنها مشکل دار بازسازی جنگ ستارگان: جمهوری قدیمی، به گفته جیسون شرایر از بلومبرگ. با این حال، مشخص نیست که آیا فروش امروز روی هر یک از عناوین دیگری که قبلاً در حال توسعه در Saber اعلام شده بودند، تأثیر می‌گذارد یا خیر.


Saber Interactive “تعدادی از عناوین” را که پس از فروش Embracer امروز در حال توسعه هستند، تأیید می کندWarhammer 40,000: Space Marine 2 – تریلر گیم پلی توسعه یافته


Warhammer 40,000: Space Marine 2 سال گذشته با تاخیر قابل توجهی روبرو شد.

و اکنون، تیم ویلتز، مدیر عامل Saber Interactive، درجه ای از وضوح را در این مورد ارائه کرده است و وضعیت توسعه سه پروژه شناخته شده در شرکت را تأیید می کند.

ویلیتس: «من سؤالات زیادی در مورد وضعیت برخی از پروژه‌هایی که قبلا اعلام کرده بودیم، اکنون که صابر از امبراسر جدا شده است، دریافت کرده‌ام. نوشت. “خوشحالم که تایید کنم ما همچنان روی تعدادی از عناوین کار می کنیم، از جمله Warhammer 40,000: Space Marine 2، John Carpenter's Toxic Commando و Jurassic Park: Survival. ما برای این عناوین بسیار هیجان زده هستیم و نمی توانیم صبر کنیم. برای به اشتراک گذاشتن بیشتر با همه به زودی.”

انتظار می‌رود از میان سه عنوانی که توسط Willits هنوز در دست توسعه هستند، Warhammer 40,000: Space Marine 2 در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ و پس از یک بازی منتشر شود. تاخیر قابل توجهو کماندوی سمی جان کارپنتر، تیرانداز اول شخص، الهام گرفته از دهه ۸۰ قرار است در سال جاری عرضه شود. Jurassic Park: Survival که در جریان جوایز بازی دسامبر اعلام شد، هنوز پنجره انتشار ندارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/saber-confirms-a-number-of-titles-still-in-development-following-todays-embracer-sale?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *