طرفداران فکر می کنند که مدرکی پیدا کرده اند که دمو Dragon’s Dogma 2 در راه است

به نظر می رسد یک نسخه ی نمایشی برای Dragon’s Dogma 2 در راه است.

طبق به‌روزرسانی اخیر Steam – و توسط انجمن چشم عقابی مشاهده شد Subreddit Dogma Dragon – یک به روز رسانی به باطن Steam نشان می دهد که یک “برنامه ناشناخته” مرموز به لیست استیم Dragon’s Dogma 2 اضافه شده است.

علاوه بر این، این برنامه به عنوان “رایگان در صورت تقاضا” فهرست شده است که اغلب متنی است که به دموهای Steam اضافه می شود.

۷ کار احمقانه ای که می توانید در Dragon’s Dogma 2 انجام دهید.در یوتیوب تماشا کنید

مطمئناً منطقی است که Capcom یک نسخه نمایشی برای RPG موردانتظار ارائه دهد. بازی Dragon’s Dogma 2 اصلی نیز در گذشته نسخه ی نمایشی ارائه می کرد و – اگر نسخه ی نمایشی به طور مشابه روی کنسول ها ارائه شود – به بازیکنان این فرصت را می دهد تا بازی را در پلتفرم های مختلف تجربه کنند و تجربه ای را که ترجیح می دهند انتخاب کنند (با تشکر، PCGN).

نسخه ی نمایشی بالقوه از Steamdb
توسطu/CannedBeanofDeath که درDragonsDogma

هنوز کپکام نشان نداده است که بازیکنان می توانند Dragon’s Dogma 2 را قبل از خرید امتحان کنند، اما زمان تغییر به Steam نیز تصادفی است – Dragon’s Dogma 2 قرار است در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ منتشر شود.

یخی هیداکی ایتسونو، کارگردان Dragon’s Dogma 2 اخیراً در مورد سفرهای سریع در بازی‌های ویدیویی صحبت کرده است.

ایتسونو در پاسخ به سوالی درباره مکانیک سفر سریع گفت: “سفر خسته کننده است؟ این درست نیست. این فقط یک مشکل است زیرا بازی شما خسته کننده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سفر را سرگرم کننده کنید.”

به همین دلیل است که چیزها را در مکان مناسبی قرار می‌دهید تا بازیکنان کشف کنند، یا روش‌های ظاهری دشمن را ارائه می‌کنید که هر بار تجربه‌های متفاوتی را ایجاد می‌کند، یا بازیکنان را مجبور به موقعیت‌های کور می‌کنید که نمی‌دانند ده متر جلوتر امن است یا نه. از آنها.”


منبع: https://www.eurogamer.net/fans-think-theyve-spotted-proof-that-a-dragons-dogma-2-demo-is-on-the-way?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *