پنجره انتشار بازی Heartworm ترسناک بقا تا سال ۲۰۲۵ باز می شود

DreadXP تایید کرده است که بازی ترسناک روانشناختی یکپارچهسازی با سیستمعامل خود، Heartworm، در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

Heartworm که برای افرادی که «عاشق بازی‌های ترسناک بقای اولیه دوران کنسول با زوایای دوربین ثابت سینمایی و تصاویری با کیفیت پایین هستند» طراحی شده است، به‌عنوان «کابوسی با نوستالژی همراه با روایتی متقاعدکننده که موضوعات غم و اندوه و وسواس را مورد حمایت قرار می‌دهد، توصیف می‌شود. موسیقی متن ترسناک، تصاویری سورئال، و صحنه های از پیش رندر شده».


پنجره انتشار بازی Heartworm ترسناک بقا تا سال ۲۰۲۵ باز می شودتریلر کرم دل | آینده ۲۰۲۵


تریلر کرم دل | آینده ۲۰۲۵٫

وینسنت آدینولفی، توسعه‌دهنده Heartworm در ابتدا امیدوار بود که Heartworm را امسال منتشر کند، اما پس از از دست دادن ناشر آن، راه‌اندازی Kickstarter، لغو یک Kickstarter و سپس یافتن ناشر جدید در DreadXP، Adinolfi می‌گوید: «با تاخیرهایی که داشتیم چاره‌ای جز همه چیز را به عقب برانید – امیدوارم بتوانید درک کنید.”

اگر این انتظار طولانی به نظر می رسد، می توانید قبل از خرید یک نسخه نمایشی رایگان قابل پخش که در حال حاضر در Steam در دسترس است، امتحان کنید.

کرم قلب در ابتدا بخشی از همکاری مستقل The Haunted PS1 Demo Discیکی از ۱۷ بازی ترسناک الهام گرفته شده از دوران پلی استیشن ۱٫


منبع: https://www.eurogamer.net/retro-survival-horror-heartworms-release-window-slips-to-2025?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *