طرفداران پوکمون به طرح های پال “تنبل” Palworld پاسخ دادند

به عنوان بازی چند نفره جمع آوری هیولا Palworld همچنان به آمار فروش خیره کننده خود ادامه می دهد و شکستن رکورد بازیکن همزمان خود، برخی از طرفداران کمتر مشتاق پوکمون در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند که فکر می کنند Palworld چقدر شبیه به پوکمون است.

بازی بقا “پوکمون با اسلحه”. Palworld – که دیروز، ۱۹ ژانویه به عنوان یک عنوان دسترسی اولیه منتشر شد و تاکنون بیش از ۲ میلیون نسخه فروخته است – اما اکنون با ادعاهایی روبرو شده است که شباهت های بین آن و پوکمون خیلی زیاد است که تصادفی نباشد.


بررسی دسترسی اولیه PALWORLD: آیا ارزشش را دارد؟

یکی از کاربران ناراضی در این باره نوشت: «یادآوری برای پشتیبانی نکردن از Palworld». ایکس/توئیتر. “این حتی در مورد ریپ آف های آن نیز ظریف نیست، چقدر دیگر دزدیده است؟”

“من می خواهم یک موضوع ایجاد کنم […] تجزیه و تحلیل طراحی Palworld، تلاش برای شناسایی هر پوکمونی که با هم در هم آمیختند،” دیگری اضافه کرد، قبل از به اشتراک گذاشتن مجموعه ای از تصاویر خیره کننده که نشان می دهد برخی از شخصیت های Palworld چقدر شبیه به شخصیت های موجود در Pokémon هستند.

هنرمند LuxxArt افزود: “این استدلال که “پوکمون های زیادی وجود دارد که نمی توانید بدون کپی تصادفی حداقل یک هیولا طراحی کنید” می تواند یک نکته معتبر باشد، اما در این مورد، کاری که آنها انجام می دهند فوق العاده آشکار است.” “من حتی یک “رفیق” را ندیدم که دقیقاً نتوانم بگویم آنها از چه پوکمونی گرفته اند.

“فکر نمی‌کنم آنها سعی کنند کسی را فریب دهند تا فکر کند دوستان پوکمون هستند، من فکر می‌کنم بیشتر برای جلب توجه از عصبانیت است. همچنین تنبلی است. چرا وقتی می‌توانید از یک IP موفق سرقت کنید، طرح‌های اصلی برای بازی خود بیاورید. ؟”

طرفداران حتی یک توییت از مدیر عامل Pocketpair، Takuro Mizobe پیدا کرده‌اند که در آن توضیح می‌دهد که چگونه تصاویر دارای حق چاپ می‌توانند از طریق هوش مصنوعی منتقل شوند تا آنها را تغییر داده و اختلافات مربوط به حق چاپ را حل و فصل کند. دیگری نشان می‌دهد که Mizobe در واقع از تصاویر پوکمون اصلی استفاده می‌کند تا نشان دهد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند کاراکترهای معادل تولید کند.

نه توسعه دهنده Pocketpair و نه The Pokémon Company به طور عمومی در مورد شباهت های ادعا شده اظهار نظر نکرده اند.

Palworld با ۸۵۵۷۰۶ بازیکن همزمان در Steam جایگاه دهم جدول “پربازیگرترین بازی‌های” Steam را به خود اختصاص داده است (تنها صبح امروز یازدهمین بازی بود) که بیش از بازیکنان بزرگی مانند Apex Legends، موفقیت‌های ویروسی Among Us و Valheim است.

اوایل امروز، تیم در رسانه های اجتماعی توضیح داد که از آنجایی که پال ورلد از ۷۰۰۰۰۰ بازیکن همزمان فراتر رفت، مجبور شد “یک جلسه اضطراری” با اپیک گیمز برگزار کند تا “به روز رسانی به باطن اپیک گیمز اضافه شود”.

برای اینکه خودتان آن را در عمل ببینید، به بررسی عالی دسترسی اولیه Zoe نگاهی بیندازید، که برای لذت تماشای شما در بالا تعبیه شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-fans-hit-back-at-palworlds-lazy-pal-designs?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *