Rabbit R1 اطلاعات زنده را از «موتور پاسخگویی» هوش مصنوعی Perplexity دریافت خواهد کرد.

۱۰۰۰۰۰ خرید اول Rabbit R1 با یک سال Perplexity Pro همراه خواهد بود.

CES 2024 عزیزم خرگوش همکاری با Perplexity را اعلام کرده است که «موتور پاسخگویی مبتنی بر هوش مصنوعی مکالمه» را به R1، یک گجت هوش مصنوعی ۱۹۹ دلاری توسط Teenage Engineering که قبلاً از طریق ۵۰ هزار پیش‌سفارش فروخته شده است، مرتبط می‌کند. بر خلاف LLM ها که فقط می توانند به داده ها تا تاریخ معینی در گذشته ارجاع دهند، چه هستند قرار دادن برای R1 یک موتور جستجوی داخلی با “پاسخ های زنده و به روز بدون هیچ گونه قطع دانش” است.

به گفته آراویند سرینیواس، یکی از بنیانگذاران Perplexity، که این قرارداد را در سال جاری اعلام کرد پخش زنده Spaces با مدیر عامل Rabbit Jesse Lyu، ۱۰۰۰۰۰ خرید اول Rabbit R1 نیز با یک سال اشتراک Perplexity Pro انجام خواهد شد. این طرح شامل دسترسی به LLM های جدیدتر مانند GPT-4 است و معمولاً ۲۰ دلار در ماه هزینه دارد.

که در یک پست در XRabbit گفت که Perplexity در پشت صحنه دستگاه خود “همراه با سایر LLM های پیشرو” که تاکنون نامش فاش نشده اند، همه بدون اشتراک کار خواهد کرد.

R1 دارای صفحه نمایش لمسی ۲٫۸۸ اینچی، چرخ ناوبری اسکرول و دوربین چرخان است که به صورت جیبی طراحی شده است. کنترل کننده جهانی برای برنامه‌های مختلف شما، به لطف هوش مصنوعی “Large Action Model”، از ارسال پیام گرفته تا انتخاب آهنگ گرفته تا سفارش آنلاین.

در همین حال، هوش مصنوعی گیجی، جستجو را با LLM ترکیب می کند مانند GPT-3.5 OpenAI برای رویارویی با گوگل، بینگ و همه رقبای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/18/24043490/rabbit-r1-ai-perplexity-pro-live-search-info-answers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *