ما همه ویدیوهای کباب کردن گوشت Dragon's Dogma 2 را از بدترین به بهترین رتبه بندی کرده ایم.

من تا کنون از حضورم در Dragon's Dogma 2 بسیار لذت برده ام. در یک دقیقه به اطراف می چرخم، با دشمنان غول پیکر درگیر خراش های اضطراری می شوم و در دقیقه بعد پیاده های بدترم را از بالای صخره پرت می کنم. اما هیچ کاری در این بازی بیشتر از تماشای ویدیوهای زنده کباب کردن گوشت که هر بار که برای شب کمپ می گذارم پخش می شود، دوست ندارم.

هشت نوع گوشت مختلف وجود دارد که می‌توانید در بازی کباب کنید و هر کدام دو ویدیوی لایو اکشن مختلف دارند که بسته به اینکه در طول شب یا در روز کباب می‌کنید یا نه، می‌توانند پخش شوند. به جز گوشت خشک و گوشت خشک نفیس، آن دو به دلایلی ویدیوهای خود را به اشتراک می گذارند. این به این معنی است که در مجموع ۱۴ ویدیوی مختلف وجود دارد که در Dragon's Dogma 2 اکشن گوشت داغ را نشان می‌دهند و در ویدیوی بالا، من سعی کردم آنها را از بدترین به بهترین رتبه‌بندی کنم.

بنابراین، با یک کلیک و یک ساعت متوجه شوید که کدام گوشت غذای شماره یک است و کدام یک کاملاً احشاء! همچنین تا انتها تماشای یک حلقه ویژه 'szzle' را نیز تماشا کنید، که در آن می توانید تمام ویدیوهای گوشت را، چه از روز و چه از شب، در یک گردآوری گوشت بدون وقفه مشاهده کنید!


منبع: https://www.eurogamer.net/weve-ranked-all-of-dragons-dogma-2s-meat-grilling-videos-from-worst-to-best?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *