مشخصات کامل و زمان دقیق عرضه گلکسی S24 سامسونگ فاش شده است

مشخصات کامل و زمان دقیق عرضه گلکسی S24 سامسونگ فاش شده است

ما عمیقا در سامسونگ گلکسی اس ۲۴ در حال حاضر فصل نشت، زیرا چند فاش شده تقریباً همه چیزهایی را که درباره این تلفن‌ها باید بدانیم فاش کرده است.

اول بالا ایوان بلاس – یک افشاکننده با سابقه عالی – یک GIF از چیزی که به نظر می‌رسد یک شمارش معکوس رسمی برای راه‌اندازی خط گلکسی S24 باشد، به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد ظاهراً این تلفن‌ها در تاریخ ۱۸ ژانویه ساعت ۳ بامداد KST معرفی خواهند شد.

اکنون، ممکن است زمان غیرقابل معاشرت به نظر برسد، اما این زمان در کره جنوبی است که به ساعت ۱۰ صبح PT / 13:00 ET / 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ، همه در ۱۷ ژانویه تبدیل می شود، در حالی که برای کسانی که در استرالیا هستند این ساعت در ۱۸ ژانویه ساعت ۵ صبح AEDT است.

بیشتر ببین

قبلاً شایع شده بود که خط تولید گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در ۱۷ ژانویه وارد بازار خواهد شد. بنابراین همراه با اینکه GIF اینجا چقدر واقعی به نظر می رسد و سابقه Blass چقدر خوب است، همه ما را وادار می کند فکر کنیم که این جزئیات احتمالاً دقیق هستند.

GIF همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که «هوش مصنوعی گلکسی در راه است» و این نیز مطابق با افشای اطلاعات قبلی است که نشان می‌داد سامسونگ به شدت بر روی هوش مصنوعی برای سری گلکسی اس ۲۴ تمرکز خواهد کرد.

هر مشخصات مشخص شده

بعدی اونجا هست نشت دیگری از Blassاین یکی کامل است لیست مشخصات گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاسو سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا.

مشخصات نشان داده شده تا حد زیادی همان چیزی است که قبلاً شنیده بودیم، اما به طور خلاصه شامل صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی FHD+ AMOLED برای گلکسی اس ۲۴ استاندارد، همراه با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، یک باتری اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. دوربین، و هر دو تله فوتو ۲x و ۳x – اگرچه ما تصور می کنیم تنها یکی از آنها زوم اپتیکال واقعی باشد. علاوه بر این، زوم فضایی ۵۰ برابر را فهرست می کند که یک زوم دیجیتال خواهد بود.

برای گلکسی اس ۲۴ پلاس، لیست به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی QHD+، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۱۲ گیگابایت رم، باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و همان مشخصات دوربین اشاره می کند.

بیشتر ببین

سپس برای سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا، صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی QHD+، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۱۲ گیگابایت رم، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، قاب تیتانیومی (که در آن دو مورد دیگر دارای “Armor Aluminium 2.0” هستند) را فهرست می کند. ، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، زوم فضایی ۱۰۰ برابر و چهار فاصله تله فوتو که ۲x، ۳x، ۵x و ۱۰x را پوشش می دهد.

بر اساس شایعات قبلی، اگرچه به احتمال زیاد گلکسی اس ۲۴ اولترا تنها لنزهای تله فوتو ۳x و ۵x خواهد داشت، بنابراین بقیه احتمالاً محصولات با کیفیت اپتیکال خواهند بود.

هر سه گوشی نیز به عنوان دارای یک لیست شده اند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ چیپست، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب، صفحه نمایشی که می تواند به ۲۶۰۰ نیت روشنایی برسد و توانایی ضبط ویدیو تا کیفیت ۸K.

و در حالی که قدرت شارژ ذکر نشده است، هر دو پلاس و اولترا را می‌توان تا ۶۵ درصد در ۳۰ دقیقه شارژ کرد، در حالی که گلکسی اس ۲۴ استاندارد سامسونگ در این مدت تنها می‌تواند به ۵۰ درصد برسد، بنابراین احتمالاً کندتر شارژ می‌شود. بر اساس افشای اطلاعات قبلی، این احتمال وجود دارد که مدل استاندارد با ۲۵ وات شارژ شود، در حالی که مدل های دیگر می توانند تا ۴۵ وات شارژ شوند.

ما هنوز هم این ادعاها را با کمی نمک می‌پذیریم، اما در فاصله زمانی نزدیک به راه‌اندازی، احتمال درستی این جزئیات وجود دارد، و اگر تاریخ عرضه‌شده در بالا نیز دقیق باشد، به‌زودی مطمئن خواهیم شد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/full-specs-and-the-exact-launch-timing-for-the-samsung-galaxy-s24-line-have-leaked

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *