مکالمه تلفنی در گوشی‌های اندرویدی تغییر می‌کند

شاید تا‌به‌حال برای شما پیش آمده باشد که بخواهید بعد از شنیدن یک جوک خنده‌دار، صدای خنده‌ای مانند سریال‌های تلویزیونی دهه‌ی ۹۰ آمریکا را بشنوید. بر اساس کدهای کشف‌شده‌ توسط TheSpAndroid، گوگل در تلاش است که به‌زودی جلوه‌های صوتی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیزی را به اپلیکیشن تماس‌ تلفنی خود اضافه کند.

در نسخه‌ی بتای جدید اپلیکیشن Phone by Google فایل‌هایی وجود دارند که نشان می‌دهند، کاربران می‌توانند در طول تماس تلفنی از واکنش‌ها و جلوه‌های صوتی بهره ببرند.

گوگل قابلیت جدید خود را Audiomoji می‌نامد. Audiomoji دارای چند حالت صوتی درام، غمگین، تشویق، ضدحال و خنده است؛ همچنین این جلوه‌های صوتی با انیمیشن‌هایی در قالب گیف‌ همراه خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که Audiomoji چگونه دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ اما ممکن است هنگام صحبت کردن در صفحه‌ی شخص تماس‌گیرنده ظاهر شود یا فقط در صورتی نمایش داده‌ شود که گوشی کاربر مجهز به قابلیت Call Screen باشد.

با توجه به اینکه ویژگی مورد بحث در نسخه‌ی بتای اپلیکیشن Phone by Google ظاهر شده است، احتمالاً به‌زودی برای نسخه‌ی اصلی منتشر خواهد شد. ممکن است این ویژگی تنها در اختیار دارندگان گوشی گوگل قرار بگیرد و همه نتوانند از این قابلیت جالب بهره ببرند.


منبع: https://www.zoomit.ir/software-application/417514-google-phone-app-audiomoji/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *