چگونه استارت‌آپ‌ها می‌توانند در این شرایط بد اقتصادی سرمایه جمع‌آوری کنند؟ ۳ سرمایه گذار نکات داخلی خود را به اشتراک می گذارند

وقتی صحبت از افزایش سرمایه استارتاپی می شود، حداقل می توان گفت سال ۲۰۲۳ سخت بود. در واقع Pitchbook آن را به این صورت توصیف کرد “افسرده ترین” اروپا در یک دهه از نظر ارزش خروج VC.

سوال این است که آیا سال ۲۰۲۴ نقطه عطفی خواهد بود؟

و اگر نه، چگونه می توان استارت آپ ها بخشی از آن درصد کوچکی شوید که موفقیت را کامل می کند منابع مالی گرد؟

اگر استارت آپی هستید که در کنفرانس TNW 2024 شرکت می کند، خوش شانس هستید. VC ها به دنبال مدل های تجاری مخرب و برنامه های کاربردی نوآورانه برای فناوری های نوظهور خواهند بود. اما چگونه می توانید از بین جمعیت متمایز شوید؟

چگونه استارت‌آپ‌ها می‌توانند در این شرایط بد اقتصادی سرمایه جمع‌آوری کنند؟  ۳ سرمایه گذار نکات داخلی خود را به اشتراک می گذارند

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

این دقیقاً همان چیزی است که ما از سه نفر پرسیدیم سرمایه گذاران در کنفرانس TNW 2023.

بریهان برک از شرکای سرمایه گذاری مشتاقاس سی مواتی از سرمایه تواناو کوئنتین کلارک از کاتالیزور عمومی بینش خود را در مورد:

  • چگونه رویکرد آنها به سرمایه گذاری در سال گذشته تغییر کرد
  • یک فناوری یا نوآوری که همیشه سرمایه گذاری آنها را جلب می کند
  • توصیه آنها برای بنیانگذارانی که اکنون در حال مبارزه هستند

دریابید که آنها در مورد این و موارد دیگر چه می گفتند:

یکی از موضوعات کنفرانس TNW امسال، Venture: Show Me The Money است. اگر می‌خواهید عمیق‌تر به آنچه برای تأمین بودجه استارت‌آپ‌تان نیاز است، شرکت بعدی را که می‌خواهید پشتیبان آن باشید، بشناسید، یا به سادگی این رویداد را تجربه کنید (و به تیم تحریریه ما سلام کنید)، ما چیز خاصی برای خوانندگان وفادار خود داریم. در هنگام تسویه حساب از کد TNWXMEDIA استفاده کنید تا ۳۰ درصد تخفیف دریافت کنید پاس کسب و کار، پاس سرمایه گذار یا بسته های راه اندازی (بوت استرپ & افزایش مقیاس).


منبع: https://thenextweb.com/news/how-can-startups-raise-funds-in-this-shitty-economical-climate-3-investors-share-their-insider-tips

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *