Suicide Squad: Kill the Justice League و مشکلات مربوط به سرور “اولویت اصلی” تیم است.

Rocksteady، توسعه دهنده Suicide Squad: Kill the Justice League تایید کرده است که رسیدگی به مشکلات ورود و سرور آن همچنان “اولویت اصلی” تیم است، اما هشدار داد که ممکن است “نتواند همه این مشکلات را فوراً برطرف کند”.

در یک بیانیه راکستدی که در وب‌سایت رسمی پست شد، گفت که می‌تواند «ناراحتی شما را در مورد مسائل جاری بشنود و احساس کند» و موافقت کرد که «برای بازیکنانی که تحت تأثیر مشکلات مداوم قرار گرفته‌اند غیرقابل قبول است»، اما گفت زیرا این مسائل از یک موضوع نشات نمی‌گیرد. مسئله خاص، “چند مسئله کوچکتر است که بازیکنان را به روش های مختلف تحت تاثیر قرار می دهد”.

ما بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را بازی کردیم – اما آیا این خوب است؟در یوتیوب تماشا کنید

در بیانیه‌ای که با امضای «Axel and the Rocksteady Team» امضا شده است، آمده است: «برای وصله‌های آتی ما به دنبال رفع مشکلات ورود به سیستم و مشکلات سرور هستیم. و در حالی که ممکن است نتوانیم همه این مشکلات را فوراً برطرف کنیم، می‌خواهم به همه اطمینان دهم: این اولویت برای ما است. ما ناامیدی شما را می‌شنویم و احساس می‌کنیم و فقط می‌توانیم موافقت کنیم، این برای بازیکنانی که هستند غیرقابل قبول است. متاثر از این

“ما باید بهتر کار کنیم، و سخت کار می کنیم تا این مشکلات را برطرف کنیم. با این حال، شکستن این مشکل آسان نیست زیرا یک مشکل واحد نیست، بلکه چندین مشکل کوچکتر است که برخی بازیکنان را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار می دهد. ما فقط می تواند از شما بخواهد که صبور باشید و به ارائه اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی مشتری ادامه دهید تا به ما در حل مشکلات کمک کنید.”

در مورد اینکه بعدش چیه؟

تیم گفت: “بالاترین اولویت در تیم های کد در حال حاضر، اول و مهمتر از همه رسیدگی به مشکلاتی است که برخی از بازیکنان ما در مورد ورود به سیستم و سرورها دارند.” (با تشکر، PC Gamer).

این هم تمام نیست. به دلیل “عدم تعادل” که در آن بازیکنان “برای دریافت پرومتیوم برای ماموریت‌های Incursion، Killing Time یا ماموریت Mayhem باید ماموریت‌های بسیاری از متروپلیس را انجام دهند، تیم در حال برنامه‌ریزی برای اجرای یک “تغییر بسیار بزرگ و اساسی در این حلقه” است. ، با Raising Hell شروع می شود که اکنون ۳۰۰۰ پرومتیوم برای تکمیل ردیف ۱ و بیشتر برای هر ردیف بعدی پاداش می دهد.

همچنین برنامه هایی برای بهینه سازی جهش یافته های بوم وجود دارد! و Affliction Immunity، و بازنگری احتمالی آیتم‌های افسانه‌ای «کم‌تر استفاده‌شده»، اگرچه دقیقاً چه چیزی مستلزم آن است به بازخوردی که بازیکنان ارسال می‌کنند بستگی دارد.

یخی Suicide Squad: Kill the Justice League در حال دریافت یک لیدربرد جدید است به لطف یک “اشکال ناخواسته بزرگ” که باعث شد وضعیت Burn به اشتباه مقیاس شود.

Rocksteady زمانی از این باگ آگاه شد که بازیکنان در طول بازی پس از بازی «فراتر از انتظارات ما» به سطوح استادی رسیدند، توسعه‌دهنده در Suicide Squad گفت: Kill the Justice League Discord.

Rocksteady توضیح داد: “با افزایش سطح Mastery، آسیب Burn نیز افزایش یافت.” گفت که توسعه‌دهنده در حال رفع اشکال مقیاس‌پذیری است و به محض اینکه رفع شد، تابلوی امتیازات جدید شروع می‌شود.

در ما بررسی جوخه انتحار: کشتن لیگ عدالتکریس تاپسل آن را «بازی کاملاً جذاب، بازی با پتانسیل گسترده و مجموعه‌ای از جزئیات راکستدی» بدون «بازی مرکزی و اساسی» نامید.


منبع: https://www.eurogamer.net/suicide-squad-kill-the-justice-leagues-login-and-server-issues-are-the-teams-top-priority?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *