ناشر Lords of the Fallen CI Games 10 درصد از کارمندان خود را اخراج می کند

توسعه دهنده و ناشر لهستانی بازی های ویدیویی CI Games 10 درصد از کارکنان خود را اخراج کرده است.

این شرکت که شاید بیشتر با عنوان Lords of the Fallen شناخته می شود، به Eurogamer گفت که این تصمیم «سخت اما ضروری» است که معتقد است به «حفظ قدرت و ثبات کسب و کار» کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت خواهر ما GamesIndustry.bizاین اخراج ها بر کارمندان سراسر شرکت از جمله توسعه دهنده Lords of the Fallen، Hexworks، استودیوی Sniper Ghost Warrior Underdog و “اکثریت” تیم بازاریابی CI Games تأثیر می گذارد.

ارائه گیم پلی Lords of the Fallen (2023). در یوتیوب تماشا کنید

در بیانیه ای رسمی که با Eurogamer به اشتراک گذاشته شد، مارک تیمینسکی، مدیرعامل این شرکت، موارد زیر را گفت: “ما می خواهیم از هر یک از آنها به خاطر نقشی که در طول مدتی که با ما داشته اند تشکر کنیم. بهینه سازی های تجاری بیشتر در خطوط لوله و سازمان انجام می شود. فرآیندها.”

Lords of the Fallen سال گذشته منتشر شد، فروش ۱ میلیون نسخه در ۱۰ روز. در آن زمان، تایمینسکی گفت این عنوان “مهم ترین و جاه طلبانه ترین بازی ما در تاریخ ۲۰ ساله خود” است و اضافه کرد که این عنوان اولین بازی در “خط لوله برنامه ریزی شده جدید AAA از بازی های شرکت در سال های آینده” است. Lords of the Fallen همچنین گران ترین پروژه شرکت تا به امروز بود که مجموع هزینه آن ۲۸۱ میلیون PLN بود. این تقریباً ۵۲٫۲ میلیون پوند در اینجا در بریتانیا است.

این دومین داستان امروز ما در مورد اخراج در صنعت بازی های ویدیویی با توسعه دهنده Dead by Daylight است رفتار تعاملی نیز بر اساس گزارش ها تحت تاثیر کاهش قرار گرفته است. بر اساس یک گزارش جدید، ۴۵ نفر در استودیوی مونترال این شرکت بین ۹ تا ۱۱ ژانویه بیکار شدند.


منبع: https://www.eurogamer.net/lords-of-the-fallen-publisher-ci-games-lays-off-10-of-employees?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *