نتفلیکس خانه جدید نمایش شاخص WWE، دوشنبه نایت راو، در سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

زمان بسیار خوبی برای طرفدار حرفه ای کشتی است. صنعت در حال گذراندن دوره شکوفایی است و شرکت های متعددی به طور منظم محتوای با کیفیت تولید می کنند. به سختی یک هفته می گذرد که طرفداران حداقل از دو یا سه نمایش عالی از ورزش نویسی فیلمنامه ای لذت ببرند و انسان های جک شده به سینه یکدیگر سیلی واقعاً بسیار سختی بزنند.

اگر دارید، زمان بهتری برای طرفدار حرفه ای کشتی است نتفلیکس اشتراک، زیرا سرویس پخش به زودی خواهد بود خانه جدید نمایش شاخص WWE در ایالات متحده و تقریباً تمام برنامه های آن در سایر مناطق. از ژانویه ۲۰۲۵، نتفلیکس به صورت زنده پخش می شود دوشنبه شب خام هر هفته در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، آمریکای لاتین و برخی از کشورهای دیگر، با موارد بیشتری برای دنبال کردن.

این معامله برای کسانی که خارج از ایالات متحده هستند حتی شیرین‌تر است، زیرا نتفلیکس دو برنامه اصلی هفتگی دیگر WWE را پخش خواهد کرد. NXT و اسمکدان – همراه با رویدادهای مهم آن مانند رویال رامبل و رسلمنیا. مستندهای WWE، دیگر سریال‌های اصلی و پروژه‌های آینده از سال آینده در سطح بین‌المللی نتفلیکس پخش خواهند شد.

به نظر می رسد طاووس بماند خانه کتابخانه WWE و رویدادهای زنده مهم در ایالات متحده برای آینده قابل پیش بینی. NBCUniversal والدین Peacock نیز مالک آن است خامپخش‌کننده کنونی، شبکه USA (معلوم نیست که این برنامه بین انقضای حقوق پخش در پاییز و شراکت نتفلیکس که از ژانویه شروع می‌شود کجا پخش می‌شود). شبکه USA خانه خواهد بود اسمکدان از پاییز امسال، زمانی که نمایش از فاکس خارج شد، شروع می‌شود. NXT، که در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا نیز پخش می شود، در حال انتقال به CW.

گفته می شود NBCUniversal و USA Network 1.4 میلیارد دلار برای آن پرداخت کرده اند اسمکدان حقوق در طول پنج سال، در حالی که گزارش شده است که CW بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون دلار برای آن پرداخت خواهد کرد NXT در همان بازه زمانی

با این حال، به نظر می رسد معامله نتفلیکس بسیار بهتر از آن است. مطابق با گزارش های متعدد، این شرکت در طول ۱۰ سال ۵ میلیارد دلار به WWE پرداخت می کند. گفته می‌شود که این مبلغ تقریباً دو برابر مبلغی است که NBCUniversal در حال حاضر برای WWE می‌پردازد خام حقوق. آمازون هم بود گفته می شود در حال مذاکره است شدن خام‘s خانه جدید.

این یک تغییر بزرگ برای WWE و Netflix است. این اولین بار در تاریخ ۳۱ ساله این کشور خواهد بود خام که این برنامه از شبکه تلویزیونی خطی پخش نمی شود. اما، درست همانطور که شرکت کشتی با تغییر از مدل پرداخت به ازای مشاهده به یک ریسک بزرگ پرداخت سرویس پخش خود را یک دهه پیشاین به خوبی می تواند برای WWE نتیجه دهد زیرا به دنبال افزایش تعداد طرفداران بزرگ خود است.

مارک شاپیرو، رئیس و مدیر عامل شرکت مادر WWE TKO در بیانیه ای گفت: “این معامله تحول آفرین است.” “این محصول غیرقابل از دست دادن WWE را با دسترسی جهانی خارق‌العاده نتفلیکس تطبیق می‌دهد و سال‌ها به اقتصاد قابل پیش‌بینی و قابل‌توجهی می‌پردازد. شراکت ما اساساً چشم‌انداز رسانه‌ها را تغییر داده و تقویت می‌کند، به طور چشمگیری دامنه WWE را گسترش می‌دهد و بازدید هفتگی قرار ملاقات زنده را به ارمغان می‌آورد. به نتفلیکس.”

در همین حال، این اولین مورد مهم برای نتفلیکس است. این شرکت تنها در ماه مارس گذشته شروع به فعالیت در محتوای زنده کرد استندآپ نمایش کریس راک. از آن به بعد پخش شد نمایش جوایز زنده و چند رویداد ورزشی یکبارهاگرچه مجبور شد تلاش دوم خود را برای پخش زنده لغو کنید به دلیل مسائل فنی خام اولین تلاش مهم نتفلیکس برای ورزش های زنده (یا سرگرمی های ورزشی اگر می خواهید در مورد آن بی تفاوت باشید) را نشان می دهد و قرار است به اولین برنامه پخش زنده هفتگی این شرکت تبدیل شود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflix-will-be-the-new-home-of-wwes-flagship-show-monday-night-raw-in-2025-165434172.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/netflix-will-be-the-new-home-of-wwes-flagship-show-monday-night-raw-in-2025-165434172.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *