نسخه ی نمایشی Final Fantasy VII Rebirth امروز منتشر شد، ۱۱ دقیقه از گیم پلی جدید فاش شد – PlayStation.Blog

Final Fantasy VII Rebirth، جدیدترین قسمت در پروژه بازسازی Final Fantasy VII و یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۴، داستان قهرمان اصلی Cloud Strife و همراهان وفادارش را روایت می‌کند که دنیایی عظیم در خارج از Midgar، شهر Mako را کشف می‌کنند. آنها به دنبال Sephiroth، یکی از نمادین ترین آنتاگونیست های تاریخ بازی های ویدیویی هستند.

قبل از انتشار کامل بازی در ۲۹ فوریه، نسخه ی نمایشی منتشر شده امروز به شما این امکان را می دهد که نه تنها کنترل قهرمان داستان یعنی Cloud را در دست بگیرید، بلکه کنترل کامل شمشیرزن افسانه ای Sephiroth را در نبرد به دست بگیرید. شما می توانید به عنوان بخشی از بخش فلاش بک گسترده به عنوان Sephiroth بازی کنید، زیرا Cloud یک ماموریت قبلی در حرفه خود را به عنوان یک سرباز به یاد می آورد – حادثه Nibelheim. چندین سال قبل از رویدادهای بازی اتفاق می‌افتد و صحنه را برای چند لحظه مهم در Final Fantasy VII Rebirth آماده می‌کند. علاوه بر این، ما در حال برنامه ریزی برای انتشار به روز رسانی در اواخر این ماه هستیم که به شما امکان می دهد قبل از انتشار کامل بازی در ۲۹ فوریه، بخشی از منطقه Junon را کاوش کنید. امیدواریم از این فرصت استفاده کنید و وارد دنیای بازی شوید. فاینال فانتزی VII!


نسخه ی نمایشی Final Fantasy VII Rebirth امروز منتشر شد، ۱۱ دقیقه از گیم پلی جدید فاش شد – PlayStation.Blog

Today’s State of Play شامل یک تریلر جدید با تمرکز بر داستان Final Fantasy VII Rebirth در کنار حدود ۱۱ دقیقه گیم پلی است که تا به حال دیده نشده است. این فیلم شامل اولین نمایش جهانی بسیاری از عناصر نادیده بازی است: مروری بر نقشه جهان، راه‌هایی برای دور زدن جهان گسترده از جمله طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه و پایه‌ها، کاوش‌های متنوع، مینی‌بازی‌ها و موارد دیگر.

هم برای آنهایی که مشتاقانه منتظر Final Fantasy VII Rebirth هستند و هم برای کسانی که هنوز وارد دنیای Final Fantasy VII نشده اند، باید آن را ببینند.

نکات برجسته از گیم پلی Final Fantasy VII Rebirth

حدود ۱۱ دقیقه فیلم گیم پلی عناصر زیر را به نمایش می گذارد:

صحنه برای ماجراجویی جدید شما: یک نقشه جهانی غول پیکر، متصل یکپارچه

صحنه ماجراجویی Final Fantasy VII Rebirth یک نقشه جهانی غول پیکر است که از چندین منطقه به طور یکپارچه به هم متصل شده است.

این فیلم طیف گسترده‌ای از راه‌ها را برای دور زدن نقشه گسترده نشان می‌دهد، از Chocobos – که ستون اصلی سری Final Fantasy – تا کالسکه‌ها و چرخ‌ها. Chocobos کمک ویژه ای به Cloud و همراهانش خواهد کرد، زیرا آنها در هر منطقه توانایی های متفاوتی دارند. برخی از آنها می توانند در جریان های خروشان شنا کنند، از روی پایه های قارچ بپرند، یا حتی از صخره های ناب عبور کنند.

بسیاری از نقاط مورد علاقه برای کاوش در نقشه جهان

در مناطق وسیع میدانی، انواع نقاط مورد علاقه برای کشف وجود دارد که حس ماجراجویی شما را فرا خواهد گرفت. به طور کلی، دسته اول جهانی اینتل است – جایی که شما جهان را بررسی می کنید، با دشمنان ترسناک مبارزه می کنید و در حین حرکت به دنبال منابع مختلف یا گنجینه های پنهان می گردید. نوع دوم مشاغل عجیب و غریب هستند که عمیق تر به جهان و شخصیت ها می پردازند. امروز، پناهگاه‌هایی را معرفی کرده‌ایم که دانشی را در مورد احضار این بازی آشکار می‌کنند و به Cloud و همراهانش کمک می‌کنند تا آنها را تسخیر کنند تا متعاقباً قدرت خود را در نبرد فراخوانی کنند.

مینی بازی های منحصر به فرد و رنگارنگ در سراسر مناطق مختلف جهان پراکنده شده است

Final Fantasy VII Rebirth دارای طیف متنوعی از مینی گیم ها در سراسر جهان است. و مقیاس آنها حتی از بسیاری از مینی‌گیم‌ها در Final Fantasy VII بیشتر است! توصیه تیم سازنده، بازی کارتی Queen’s Blood است و می‌توانید کارت‌هایی را از ابتدای بازی جمع‌آوری کنید، بنابراین می‌توانید از فکر کردن و ساختن یک عرشه قدرتمند که مختص شماست لذت ببرید. تماشای برخی از مینی‌گیم‌ها به همان اندازه که بازی کردنشان سرگرم‌کننده است، بنابراین زمانی که می‌خواهید از داستان اصلی نفس بکشید، برای بازی عالی هستند.

داستان سرایی سینمایی حماسی با گرافیک خیره کننده

تجربه داستان‌گویی احساسی در Final Fantasy VII Rebirth بیشتر اصلاح شده است. گرافیک باکیفیت و غنی که از SSD فوق سریع کنسول پلی استیشن ۵ تا حد امکان استفاده می کند، می تواند ظرافت های ظریف حالت احساسی شخصیت ها را نشان دهد و تجربه روایت را که تصویر ابر و همراهانش پیوندهای قوی تر ایجاد می کند، بیشتر می کند. .

انیمیشن‌های صورت دقیق‌تر و ظریف‌تر، عمق بیشتری به سفرهای شخصیت‌ها می‌بخشد، به‌ویژه زمانی که کلود و دوستانش با سرنوشتی روبرو می‌شوند که در پایان داستان در انتظارشان است.

راه های جدید و بهبود یافته برای تعمیق روابط خود با همراهان خود از طریق گیم پلی

پیوندهای بین شخصیت‌ها که در طول داستان ایجاد شد، اکنون برای همه جنبه‌های گیم‌پلی مهم است. رابطه Cloud با همراهانش با توجه به اقدامات و انتخاب دیالوگ‌های او تغییر می‌کند و به‌ویژه صحنه رویداد تاریخ محبوب بازی اصلی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علاوه بر شرکای قرار ملاقاتی که بازیکنان بازی Final Fantasy VII اصلی می‌توانند انتظار داشته باشند، تیم شرکای جدیدی به همراه یک توالی تاریخ گسترده‌تر در ظرف طلایی آماده کرده است، بنابراین چیزهای زیادی برای انتظار وجود دارد. و اگر سطح مهمانی خود را افزایش دهید، که پیوند بین کل تیم را نشان می دهد، شخصیت ها می توانند به پتانسیل واقعی خود در مبارزه دست یابند. مهارت‌های هم افزایی زیادی وجود دارد که شخصیت‌های دارای رابطه نزدیک می‌توانند انجام دهند، بنابراین می‌توانید با شخصیت‌های مورد علاقه خود و حرکات ویژه دشمنان را از بین ببرید.

فیلم State of Play همچنین محتوای زیادی را نشان می‌دهد که ما در این وبلاگ به آنها پرداخته‌ایم، بنابراین قطعا ارزش تماشا کردن را دارد. و اگر این مورد علاقه شما را برانگیخت، امیدواریم دنیای جدید و گسترده Final Fantasy VII را در نسخه ی نمایشی که امروز منتشر شد، تجربه کنید.

زمان زیادی تا انتشار Final Fantasy VII Rebirth در پنجشنبه ۲۹ فوریه باقی نمانده است.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/06/state-of-play-recap-final-fantasy-vii-rebirth-demo-out-today-11-minutes-of-new-gameplay-revealed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *