نمایش MacRumors: پیش‌سفارش‌های Apple Vision Pro، CES 2024 و گوشی‌های هوش مصنوعی جدید سامسونگ

در قسمت این هفته از نمایش MacRumorsما بحث میکنیم CES 2024سری S24 سامسونگ و آخرین اخبار پیرامون هدست ویژن پرو اپل.

ما نگاهی به برخی از آخرین پیشرفت‌ها در فناوری تلویزیون می‌اندازیم، از جمله مدل های شفاف ال جیو دستیاران هوش مصنوعی دوست دارند خرگوش R1. ما همچنین به برخی از ویژگی های چادر نگاه می کنیم سری جدید گلکسی اس ۲۴ سامسونگمانند دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و موجی از ابزارهای هوش مصنوعی که برای بهبود عکاسی و فیلمبرداری، ویرایش متن و موارد دیگر طراحی شده اند.

دنبال اپل اعلامیه از راه اندازی قریب الوقوع هدست Vision Pro در ۲ فوریه، ما در مورد پتانسیل دستگاه برای تعریف مجدد فضای AR/VR، به ویژه در زمینه گردش کار بهره وری بحث می کنیم. ما همچنین به نگرانی‌های بالقوه در مورد راحتی و طراحی، پیکربندی‌های ذخیره‌سازی و احساس پیش‌بینی خود در مورد راه‌اندازی دستگاه پاسخ می‌دهیم.

نمایش MacRumors اکنون است منحصرا بر کانال یوتیوب خودشبنابراین مطمئن شوید که مشترک شده اید تا از قسمت ها و کلیپ های جدید در آینده مطلع شوید:

شما همچنین می توانید به نمایش MacRumors گوش دهید پادکست های اپل، Spotify، ابرییا برنامه پادکست دلخواه شما. شما همچنین می توانید فید RSS ما را کپی کنید مستقیماً به پخش کننده پادکست شما.

اگر قبلاً به آن گوش نداده اید قسمت قبلی نمایش MacRumorsمنتظر نگاه ما به همه بزرگ‌ترین اخبار شایعه شده اپل برای سال ۲۰۲۴ باشید.

برای قسمت‌های جدید هر هفته در نمایش MacRumors مشترک شوید، جایی که ما در مورد برخی از اخبار مهم در اینجا بحث می‌کنیم. MacRumorsاغلب مهمانان جالبی مانند کوین نتر، جرد نلسون، پس هوداپ، لوک میانی، مایک بل، سارا دیتسچی، آی جاستین، جان رتینگر، اندرو ادواردز، آرنولد کیم، بن سالینز، مارکوس کین، کریستوفر لاولی، فرانک مک شین، دیوید لوئیس، تایلر استالمن، جان پروسر، سام کهل، کوین نلسون، جان گروبر، فدریکو ویتیچی، توماس فرانک، جاناتان موریسون، راس یانگ، ایان زلبوو رنی ریچی.

نمایش MacRumors در X است @MacRumorsShow، پس حتما ما را دنبال کنید تا از پادکست مطلع شوید. شما همچنین می توانید به نمایش MacRumors تاپیک فروم برای ارتباط مستقیم با ما. به یاد داشته باشید که پادکست را رتبه بندی و مرور کنید و به ما اطلاع دهید که دوست دارید در آینده چه موضوعات و مهمانانی را ببینید.

برچسب ها: نمایش MacRumors


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/19/the-macrumors-show-apple-vision-pro-pre-orders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *