هدفون Sonos: آنچه در مورد رقبای شایعه شده WH-1000XM5 سونی می دانیم

ممکن است زمان زیادی طول نکشید تا اولین Sonos را ببینیم هدفون. محبوب اسپیکر بی سیم انتظار می رود که Giant برای اولین بار در تاریخ ۲۰ ساله خود به دنیای صدای شخصی منشعب شود و در اینجا ما تمام اخبار، درزها و شایعاتی را که تاکنون با آنها مواجه شده ایم جمع آوری کرده ایم.

ویژگی های شایعه شده هدفون Sonos

– قیمت در حدود ۳۰۰ دلار / ۲۲۰ پوند / ۴۰۰ دلار استرالیا
– طراحی روی گوش
– لوگوی Sonos روی گوشواره ها
– قابلیت اتصال بی سیم (بلوتوث و وای فای)
– حذف فعال نویز
– امکان تعویض موسیقی با بلندگوهای Sonos

شایعات در مورد یک جفت هدفون Sonos به زودی چند سالی است که به گوش می رسد، اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۹.

پتنت‌هایی را دیده‌ایم که نحوه تعامل اولین هدفون Sonos با دیگران را توضیح می‌دهند بلندگوهای Sonosبه آنها اجازه می دهد تا با تنظیمات صوتی چند اتاقی موجود یکپارچه شوند – چیزی که شرکت هایی مانند سونی و سنهایزر قادر به ارائه آن نیستند.

بر اساس گزارشی از بلومبرگاین هدفون احتمالاً از چندین دستیار مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد و بر رقابت با سونی، اپل، بوز و سنهایزر با ارائه عملکرد صوتی بالا و ادغام با اکوسیستم گسترده تر Sonos تمرکز خواهد کرد.

منابع بلومبرگ همچنین پیشنهاد کردند که Sonos می تواند قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار (۲۰۰ پوند / ۴۰۰ دلار استرالیا) هدف قرار دهد – بنابراین بسیار ارزان تر از قیمت سونی WH-1000XM5 – و در سال ۲۰۲۰ راه اندازی خواهد شد.

این هرگز اتفاق نیفتاد، و ما اکنون چندین سال از آن می گذریم – اما یک بار دیگر در مورد افشای اطلاعات و شایعات جدید، شتاب ایجاد می شود، که باعث می شود فکر کنیم یک جفت هدفون Sonos اکنون قریب الوقوع است.

هدفون Sonos: اخبار و به روز رسانی

۱۶ نوامبر ۲۰۲۳ – خبری هست از سوی پاتریک اسپنس، مدیر عامل اسپاتیفای، در تماسی با کسب درآمد مبنی بر اینکه این شرکت در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ وارد “یک دسته جدید چند میلیارد دلاری” خواهد شد… و این می تواند هدفون باشد.

۲۶ آوریل ۲۰۲۲ – ثبت اختراع ظاهر می شود که نشان می دهد هدفون Sonos قرار است با پشتیبانی از Wi-Fi عرضه شود تا ویژگی های مختلفی را فعال کند که ممکن است شامل یکپارچگی دقیق با بلندگوهای Sonos در همان شبکه باشد.

۱۱ فوریه – پس از اینکه امیدوار بودیم هدفون های Sonos را در مقطعی در سال ۲۰۲۲ معرفی کنیم، اخبار منتشر شد. به سرمایه گذاران داده می شود که در آن سال هیچ دسته بندی محصول جدیدی از شرکت وجود نخواهد داشت

اخبار بیشتر هدفون Sonos ▼ را بخوانید

۲ فوریه – شایعه شده هدفون های بی سیم Sonos به واقعیت نزدیک تر است به لطف یک خرید جدید

۲ فوریه – Sonos تبلیغ می کند برای یک آژانس تبلیغاتی برای کمک به یکی از “جاه طلبانه ترین پروژه های” شرکت

۳۱ ژانویه – A ثبت اختراع Sonos برنامه های هدفون های وای فای را فاش می کند

۱۱ نوامبر – TechAdvisor گزارش می دهد که RHA – یک شرکت صوتی که اخیراً توسط Sonos خریداری شده است – در حال کار بر روی یک جفت هدفون فوق العاده بالای گوش با ویژگی هایی بود که می توانست رقیب این هدفون باشد. AirPods Max

۱۳ سپتامبر – Sonos قیمت دستگاه های خود را افزایش می دهد در سراسر هیئت مدیره

۲۴ مه – ثبت اختراع Sonos فاش شد برنامه هایی برای هدفون های بی سیم واقعی

۲۰ آوریل – Sonos منتشر می کند Sonos Roamدومین اسپیکر بلوتوث این شرکت

۱۸ فوریه – ثبت اختراع Sonos نشان می دهد a طراحی ممکن برای اولین هدفون او

۱۱ فوریه – مدیرعامل Sonos قول انتشار داد دو محصول جدید در سال

هدفون Sonos: آنچه باید بدانید

تاریخ عرضه هدفون Sonos: این TBC است، اما ما فکر می کنیم که تاریخ انتشار ۲۰۲۴ در حال حاضر محتمل به نظر می رسد.

قیمت هدفون سونوس: شایعه شده است که قیمت آنها ۳۰۰ دلار / ۲۲۰ پوند / ۴۰۰ دلار استرالیا خواهد بود.

طراحی هدفون Sonos: پتنت‌ها نشان می‌دهند که هدفون‌های روگوشی به سبک سونی WH-1000XM5 را دوست داریم (اگرچه هدفون‌های بی‌سیم واقعی نیز امکان‌پذیر است).

ویژگی های هدفون Sonos: اولین هدفون Sonos ظاهراً با اتصال Wi-Fi، امکان تعویض موسیقی با بلندگوهای Sonos، حذف فعال نویز و پشتیبانی از دستیار صوتی عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه هدفون Sonos

Sonos Era 100

Sonos Era 100 به تازگی راه اندازی شده است (اعتبار تصویر: Sonos)

ما به طور قطع نمی دانیم که اولین هدفون Sonos چه زمانی عرضه می شود، اما اکنون بر اساس شایعاتی که شنیده ایم، احتمالاً عرضه آن در سال ۲۰۲۴ به نظر می رسد.

صحبت از یک جفت هدفون Sonos برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ مطرح شد و از آن زمان تاکنون شاهد هجوم مداوم پتنت های این شرکت بوده ایم – و خریدهای اخیر شرکت صوتی RHA و راه اندازی بلوتوث نرم افزار T2 نشان می دهد که Sonos در حال توسعه برای آماده سازی قوطی های جدید است.

در حالی که Sonos هنوز تایید نکرده است که روی یک جفت کار می کند هدفون بی سیمما می دانیم که شرکت تمایل دارد دو محصول جدید در سال عرضه کند – این چیزی است که مدیرعامل پاتریک اسپنس متعهد شد که ادامه دهد در تماس درآمدی با سرمایه گذاران در سال ۲۰۲۱٫

پیتر پدرسون، معاون بازاریابی و ارتباطات جهانی Sonos نیز این کار را انجام داده است به لینکدین ارسال شده است، از آژانس های تبلیغاتی درخواست می کند تا برای کار بر روی “یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های تاریخ ما” درخواست دهند. فهرست مشاغل مشخص می‌کند که متقاضیان باید تجربه راه‌اندازی یک نام تجاری/محصول/خدمت جدید در یک دسته‌بندی تثبیت‌شده، ایجاد دسته‌بندی جدید برای یک برند تثبیت‌شده، و/یا هدف قرار دادن یک بخش مخاطب/مصرف‌کننده جدید را داشته باشند.

این به نظر ما بسیار شبیه به نظر می رسد که Sonos در حال برنامه ریزی برای منشعب شدن از مجموعه فعلی بلندگوها، آمپرها، و نوارهای صوتی – و اگر شرکت به دنبال گزینه های تبلیغاتی باشد، محصول جدید می تواند خیلی زود در راه باشد.

Sonos در سال ۲۰۲۳ مشغول بوده است: ما دیدیم بلندگوهای Era 100 و Era 300 امسال ظاهر شد، و شایعه این است که ممکن است یک ست تاپ باکس پخش جریانی وجود داشته باشد در راه نیز.

قیمت هدفون سونوس

هدفون حذف نویز سونی WH-1000XM5

هدفون Sonos می تواند ارزان تر از Sony WH-1000XM5 باشد (اعتبار تصویر: آینده)

قیمت اولین هدفون Sonos هنوز مشخص نیست، اما با توجه به محصولات موجود این شرکت، فکر نمی کنیم ارزان شوند. بلندگوهای موجود آن کیفیت بالایی دارند، اما قیمت بالایی نیز به همراه دارند.

منابع بلومبرگ می گوید که اولین هدفون بی سیم Sonos احتمالاً حدود ۳۰۰ دلار / ۲۲۰ پوند / ۴۰۰ دلار استرالیا قیمت خواهد داشت و آنها را در رقابت مستقیم با گوشی هایی مانند WH-1000XM5 سونی قرار می دهد. هدفون حذف نویز Bose 700.

اگر Sonos این مدل‌ها را کاهش دهد و ویژگی‌های شایعه شده مانند اتصال Wi-Fi را ارائه دهد، بازار هدفون‌های بی‌سیم با تکان‌های بزرگی مواجه خواهد شد – اگرچه ما انتظار قیمتی فوق‌العاده مقرون به صرفه را نداریم.

با این حال، ما حداقل امیدواریم که اولین هدفون Sonos قیمتی کمتر از این داشته باشد Apple AirPods Max. این هدفون ها با قیمت ۵۴۹ دلار / ۵۴۹ پوند / ۸۹۹ دلار استرالیا، جزو گران ترین هدفون های مصرف کننده در بازار هستند (همانطور که در مورد هدفون های هاردکور صدا دوست یا حرفه ای های استودیویی نیستند).

طراحی هدفون Sonos

هدفون Sonos Wireless

تصاویری از هدفون Sonos در یک پتنت منتشر شد (اعتبار تصویر: آینده / DPMA)

شایعه شده است که اولین هدفون Sonos یک جفت قوطی روی گوش با اتصال بی سیم است که تصاویر ثبت اختراع نشان می دهد که ممکن است چه شکلی باشند.

یک ۲۰۲۱ تشکیل پرونده در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری آلمان نگاهی اجمالی به آنچه به نظر می رسد طراحی نزدیک به نهایی برای هدفون های آینده است، ارائه می دهد و تغییرات متعددی را در مقایسه با اختراعات طراحی مشابه از سپتامبر ۲۰۲۰که جزئیات دو مدل بی سیم مختلف را ارائه می دهد.

بر اساس تصاویر موجود در پتنت، هدفون بی‌سیم Sonos میله‌هایی مانند هدفون حذف نویز Bose 700همانطور که یکی از طراحی های قبلی پیشنهاد کرد، اما در عوض میله ها را می بینیم که مستقیماً در گوشواره ها فرو می روند مانند Sony WH-1000XM5. همچنین هیچ قطعه اضافی که در پشت هر گوشواره قرار می گیرد، که در طرح قبلی دیگر دیده بودیم، وجود نخواهد داشت.

تصاویر هدفون سونوس

دو طرح ممکن از اولین پتنت هدفون Sonos که دیدیم (اعتبار تصویر: Sonos)

این تصاویر ثبت اختراع همچنین لوگوی Sonos را بر روی گوشی هدفون نشان می‌دهند، در حالی که طرح‌های قبلی چنین لوگویی نداشتند. شایان ذکر است که بیشتر طراحی در خطوط شکسته ارائه شده است، به این معنی که قرارگیری برخی از ویژگی‌ها ممکن است تغییر کند، اما با توجه به مدت زمانی که هدفون‌های بی‌سیم Sonos در حال توسعه بوده‌اند، شرط می‌بندیم که این پتنت چیزی نزدیک به یک نهایی ارائه دهد. نقشه

یکی دیگر از تفاوت های قابل توجه در این پتنت، آداپتور گوشی است که می تواند بالشتک های قابل تعویض برای هدفون را پیشنهاد کند. یک پورت USB-C، دکمه های مختلف و یک پورت صوتی ۳٫۵ میلی متری نیز در نقشه های جدید قابل مشاهده است.

هدفون سونوس

تصویری از حق ثبت اختراع برای هدفون های Sonos (اعتبار تصویر: Sonos)

هیچ تضمینی وجود ندارد که اولین هدفون Sonos قوطی روی گوش باشد. در ماه مه ۲۰۲۱، ما این را شنیدیم Sonos می‌تواند روی یک جفت هدفون بی‌سیم واقعی کار کندطبق اختراع کشف شده توسط Zats خنده دار نیست(از طریق پرز جیبی).

ثبت اختراع دو طرح مختلف هدفون بی‌سیم، و همچنین سه گزینه برای کیس‌های شارژ با برخی رویکردهای جدید برای افزایش زمان پخش، از جمله صفحات باتری قابل جدا شدن را شرح می‌دهد.

این واقعیت که Sonos اخیراً RHA را خریداری کرد – شرکتی که در آن تخصص دارد هدفون داخل گوش – این ایده را تایید می کند که اولین هدفون Sonos یک جفت هدفون بی سیم واقعی باشد. در هر صورت، این شرکت به وضوح به دنبال شاخه‌بندی به دسته‌های محصولات بیشتر است.

هر نوع هدفونی که می گیریم، محصولات Sonos معمولاً از طراحی زیبا و مینیمالیستی در رنگ های سیاه و سفید پیروی می کنند.

ما انتظار داریم که از اولین هدفون Sonos، با حداقل سخت افزار خارجی و رابط کاربری شیک، موارد مشابه بیشتری ببینیم، شاید از محفظه های حساس لمسی استفاده شود که به شما امکان می دهد پخش موسیقی خود را بدون بیرون آوردن گوشی از جیب خود کنترل کنید.

ویژگی های هدفون Sonos

سونو

ظاهراً هدفون با سیستم Sonos موجود شما یکپارچه می شود. (اعتبار تصویر: Sonos)

در حالی که پتنت ها تضمین نمی کنند که یک محصول روشنایی روز را ببیند، بایگانی هایی که دیده ایم به ما ایده ای از برخی از ویژگی هایی که ممکن است از یک جفت هدفون Sonos ببینیم، داده است.

اولین مورد اتصال بی سیم از طریق بلوتوث است – ما تصور می کنیم که Sonos آخرین کدک بلوتوث ۵٫۲ را برای اطمینان از اتصالات قوی و همچنین aptX Low Latency برای ویدیو و بازی را انتخاب کند.

جالب اینجاست که اولین هدفون Sonos می تواند از اتصالات Wi-Fi نیز پشتیبانی کند. پتنت اعطا شده به این شرکت توسط Digital Trends مشاهده شد و نشان می دهد که Sonos در حال بررسی نحوه اجرای اتصال Wi-Fi به روشی مشابه با بلندگوهای خود است.

این پتنت که “مکانیسم جمع کردن کابل برای دستگاه های هدفون” را توصیف می کند، مهندسی مورد نیاز برای پیاده سازی آنتن های Wi-Fi در مجموعه ای از هدفون ها را مورد بحث قرار می دهد.

همانطور که Digital Trends اشاره می کند، Wi-Fi با برد مناسب به یک آنتن در هر گوشواره نیاز دارد – و اینها باید با یک سیستم کابل کشی مخفی که از طریق هدبند هدفون اجرا می شود به یکدیگر متصل شوند.

این بدان معنی است که اولین هدفون Sonos می تواند با یک هدبند بسیار درشت عرضه شود. این حق اختراع می گوید که “مجموعه کابل حاوی هر یک از هادی های مورد نیاز برای هدفون های بی سیم بهبود یافته که در مثال های توضیح داده شده در اینجا توضیح داده شد، ممکن است قطری بیشتر از ۴ میلی متر داشته باشد. این قطر تقریباً دو برابر قطر یک کابل هدبند معمولی در یک فقط بلوتوث است. هدفون

در حالی که تولیدکنندگان هدفون در گذشته از Wi-Fi به دلیل وزن اضافی و حجیم مورد نیاز خودداری می کردند، این ممکن است به اولین هدفون Sonos اجازه ارائه دهد. صوتی با وضوح بالا و جریان‌های واقعاً بدون ضرر – کاری که بلوتوث نمی‌تواند انجام دهد (مگر اینکه حساب کنید کدک کوالکام aptX Losslessکه باید امسال در هدفون های جدید ظاهر شود).

شخصی بلندگوی بلوتوث روم سونو را در دست دارد

اولین هدفون Sonos ظاهراً می تواند موسیقی را با بلندگوهای این شرکت تعویض کند – درست مانند Sonos Roam. (اعتبار تصویر: Sonos)

در هر صورت، انتظار می رود اولین هدفون Sonos در اکوسیستم گسترده تر این شرکت کار کند. در واقع، جالب‌ترین ویژگی آشکار شده در پتنت‌هایی که تاکنون دیده‌ایم، نحوه تعامل هدفون‌های بی‌سیم با بلندگوهای موجود Sonos را توصیف می‌کند، چیزی که شرکت آن را «تعویض» می‌نامد.

“به عنوان مثال، اگر یک قطعه خاص از محتوا در حال حاضر روی هدفون بی سیم پخش می شود، یک تعویض، پخش را برای پخش آن قطعه محتوا در یک یا چند دستگاه پخش دیگر در شبکه محلی تغییر می دهد.”

بنابراین از نظر تئوری، می‌توانید با هدفون Sonos خود به موسیقی گوش دهید و به سرعت آن موسیقی را به بلندگوی بلوتوث Sonos خود تغییر دهید، خواه بخشی از یک سیستم صوتی چند اتاقه یا مستقل باشد. اسپیکر هوشمند مانند Sonos One یا Sonos Move.

مطمئناً این یک چشم‌انداز هیجان‌انگیز است که هدفون‌های شایعه شده را واقعاً از رقبا متمایز می‌کند – در حالی که Apple AirPods Pro 2 و AirPods 3 قادر به انجام این کار با هوم پاد مینیاکوسیستم صوتی اپل به اندازه Sonos جامع نیست.

به علاوه، ما می دانیم که این فناوری کار می کند. Sonos Roam و Sonos Move هر دو می‌توانند صدا را با دیگر بلندگوهای Sonos “تغییر” کنند و می‌توانند به طور خودکار بین اتصال بلوتوث و Wi-Fi سوئیچ کنند.

حق ثبت اختراعی که ما دیدیم همچنین فناوری حذف نویز را توصیف می کند، که یک ویژگی به طور فزاینده ای برای هدفون های بیش از حد گوش است. امیدواریم که Sonos از حذف نویز تطبیقی ​​همانطور که در Sony WH-1000XM5 دیده می شود استفاده کند. این فناوری هوشمند، سطح حذف نویز را در زمان واقعی با محیط شما تطبیق می دهد، برای محیط های پر سر و صدا افزایش می یابد و برای محیط های ساکت کاهش می یابد.

ظاهراً این هدفون دارای میکروفون داخلی نیز خواهد بود که به شما امکان می دهد دستیار صوتی دستگاه خود را احضار کنید – همچنین ممکن است مانند بلندگوهای قبلی Sonos، یک دستیار صوتی (اعم از Google Assistant یا Alexa) مستقیماً به هدفون اضافه شود. .

در مورد مشخصات صوتی؟ ما هنوز نمی دانیم – اما اگر Sonos همان سطح مراقبت را برای اولین هدفون خود به کار می برد که برای بلندگوهای خود انجام می دهد، می توانید انتظار صدایی همه جانبه و قدرتمند، با جزئیات فراوان و باس خشن را داشته باشید. و، اگر ما خوش شانس باشیم، آنها خواهند آمد صوتی فضایی پشتیبانی مانند Apple AirPods Max و Sony WH-1000XM5.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/news/sonos-wireless-headphones-what-we-know-about-the-rumored-sony-wh-1000xm4-rivals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *