گل های روز ولنتاین ۲۰۲۴: بهترین خدمات تحویل آنلاین گل

۱۴ فوریه کمی بیشتر از یک ماه دیگر باقی مانده است، به این معنی که زمان آن رسیده است که به فکر سفارش دادن گل های روز ولنتاین برای آن شخص خاص باشید. برای کمک به شما در یافتن پیشنهادات برتر امروز، بهترین خدمات تحویل گل روز ولنتاین را در ایالات متحده و بریتانیا گردآوری کرده‌ایم.

ثبت سفارش آنلاین گل روز ولنتاین همیشه یک گزینه آسان و عاشقانه است. گل آرایی‌های زیبا در عرض چند دقیقه از طیف گسترده‌ای از خرده‌فروشان آنلاین قابل سفارش هستند و اکثر آنها در این زمان از سال تخفیف یا تحویل رایگان ارائه می‌دهند.

راهنمای ما بهترین خدمات آنلاین تحویل گل و همچنین تبلیغات فعلی هر گلفروشی را گردآوری کرده است و اطلاعات مهمی مانند هزینه های تحویل را نیز شامل می شود. مطمئن شوید که این صفحه را نشانه گذاری کنید، زیرا ما آن را با آخرین پیشنهادات گل روز ولنتاین از برترین خدمات تحویل آنلاین، از جمله هزینه های تحویل لحظه آخری، به روز می کنیم.

فروش روز ولنتاین آمریکا

تحویل گل روز ولنتاین ۲۰۲۳ – ایالات متحده آمریکا

آمازون

آمازون یک انتخاب عالی برای تحویل آنلاین گل لحظه آخری است. می‌توانید از میان مجموعه‌ای از گل‌ها و قیمت‌ها انتخاب کنید، و اعضای Prime می‌توانند تحویل رایگان دو ساعته را انتخاب کنند اگر در نزدیکی خواربارفروشی Whole Foods زندگی می‌کنند.

یک دوجین گل رز را به قیمت ۴۹٫۹۵ دلار بخرید

۱-۸۰۰-Flowers.com
در ۱-۸۰۰-Flowers، هنگام ثبت نام با آدرس ایمیل خود، می توانید ۲۰٪ تخفیف برای اولین سفارش خود صرفه جویی کنید. گل فروشی طیف گسترده ای از گل ها و هدایا را در همان روز تحویل می دهد و سفارشات باید قبل از ساعت ۱۴:۳۰ در روزهای هفته، ۱۳:۱۵ بعد از ظهر در شنبه ها و ۱۱:۴۵ صبح در یکشنبه ها انجام شود. هیچ هزینه اضافی برای تحویل روز ولنتاین وجود ندارد.

یک دوجین گل رز را به قیمت ۴۹٫۹۹ دلار بخرید

FlowerDelivery.com
FlowerDelivery.com طیف گسترده ای از گل ها و دسته گل های زیبای روز ولنتاین را ارائه می دهد که از ۴۹٫۹۹ دلار شروع می شود. بسته به موقعیت مکانی شما، اگر سفارش شما قبل از ساعت ۱۵:۰۰ دوشنبه تا جمعه انجام شود، می توانید تحویل همان روز را انتخاب کنید. در آخر هفته، سفارشات همان روز باید تا ساعت ۱۳ روز شنبه و ۱۱ صبح یکشنبه ارسال شوند. در حال حاضر، هیچ هزینه اضافی برای تحویل روز ولنتاین وجود ندارد.

یک دوجین گل رز را به قیمت ۶۴٫۹۹ دلار بخرید

ProFlowers
ProFlowers نه تنها مجموعه گسترده ای از گل ها را دارد، بلکه گلفروش هدایای دیگری برای روز ولنتاین نیز ارائه می دهد. توت فرنگی با رویه شکلاتی یا سبدهای شیرینی لذیذ خانم فیلدز. می توانید برای ایمیل ثبت نام کنید و ۲۰% تخفیف برای اولین سفارش خود دریافت کنید. هزینه تحویل استاندارد ۱۴٫۹۹ دلار برای تاریخ تحویل روز ولنتاین اعمال می شود، اما ممکن است با نزدیک شدن به ۱۴ فوریه این هزینه تغییر کند.

یک دوجین گل رز را به قیمت ۹۵ دلار بخرید

تله فلورا
Teleflora گل‌های تازه و مقرون به صرفه را از گل‌فروش محلی شما تحویل می‌دهد و برای سفارش‌هایی که قبل از ساعت ۲ بعد از ظهر در روزهای هفته و ظهر در آخر هفته ارسال می‌شوند، گل‌های روز بعد و همان روز را تحویل می‌دهد. اگر روز ولنتاین را به عنوان تاریخ تحویل خود انتخاب کنید، ۱۰ دلار اضافی از هزینه تحویل استاندارد دریافت خواهید کرد.

یک دوجین گل رز را به قیمت ۴۹٫۹۹ دلار بخرید

بوق
Bouqs گلهای تازه مزرعه را ارائه می دهد که تازه بریده شده و از یک شریک مزرعه محلی ارسال می شود. هنگام ثبت نام با ایمیل خود، می توانید ۲۰٪ تخفیف برای اولین سفارش خود دریافت کنید، و در صورت مشترک شدن، می توانید تا ۳۰٪ تخفیف به علاوه ارسال رایگان را ذخیره کنید. تحویل روز ولنتاین بدون هزینه اضافی در دسترس است، اما توصیه می کنیم برای اطمینان از این تاریخ، سفارش خود را از قبل ثبت کنید.

یک دوجین گل رز را به قیمت ۵۹ دلار بخرید

فروش روز ولنتاین در انگلستان

تحویل گل روز ولنتاین – انگلستان

فلوم

Floom گل آرایی های زیبا و منحصر به فرد را ارائه می دهد و اگر برای اولین بار مشتری هستید، می توانید برای سفارش های بالای ۵۰ پوند تحویل رایگان دریافت کنید. Floom تحویل همان روز را برای مکان های خاص ارائه می دهد و قیمت ها براساس کد پستی متفاوت است، بنابراین قبل از مرور آدرس گیرنده را وارد کنید. برای هزینه تحویل استاندارد می توانید ۱۴ فوریه را به عنوان تاریخ تحویل خود انتخاب کنید.

گل رز از ۵۵ پوند شروع می شود

گلفروشی الکترونیکی

این گل فروشی شما را برای چندین گزینه تحویل روز ولنتاین پوشش می دهد. این شامل همه چیز است، از یک گل رز قرمز تا دسته گل های بزرگ، یا می توانید شکلات، بادکنک و موارد دیگر تهیه کنید. eFlorist در حال حاضر با هر دسته گل روز ولنتاین تا ۴۰٪ دسته گل به همراه شکلات رایگان ارائه می دهد. اگر می خواهید ۱۴ فوریه را به عنوان تاریخ تحویل خود انتخاب کنید، هزینه تحویل ۵٫۹۹ پوند است.

یک ده گل سرخ را با قیمت ۲۴٫۹۹ پوند بخرید

خوک ماه

این فروشگاه سال‌هاست که متخصص کارت‌های تولد شخصی‌سازی شده در بریتانیا بوده و همچنان با سایر گزینه‌های هدیه خود به موفقیت دست می‌یابد. قیمت‌های وسوسه‌انگیز گل‌ها، مجموعه‌های هدیه و موارد دیگر را در سایت پیدا خواهید کرد، و در حال حاضر، می‌توانید با خرید دو یا چند کارت، ۳۰ درصد تخفیف صرفه‌جویی کنید. Moonpig همچنین شامل مجموعه های Letterbox از گل است که می تواند به راحتی از طریق درب شما ارسال شود.

دسته های گل رز از ۲۲ پوند شروع می شود

گل های پرواز

این گل فروشی با سابقه بیش از ۱۰ میلیون دسته گل تحویل داده شده است. بنابراین تعجبی ندارد که مجموعه‌ای عالی از چیدمان‌های با مضمون ولنتاین را در مجموعه عظیم آن ببینید. همچنین می توانید گل برای تحویل روز ولنتاین در ۱۲، ۱۳ و ۱۵ فوریه پیش خرید کنید و تحویل رایگان و شکلات با کد FREECHOCS دریافت کنید.

دسته گل رز از ۲۳ پوند

بلوم و وحشی
اگر چیزی وجود دارد که Bloom & Wild را از سایر خدمات آنلاین تحویل گل متمایز می کند، انتخاب عالی گزینه های Letterbox است. درست است، گل‌های انتخاب‌شده مخصوص به دقت در جعبه‌ای بسته‌بندی می‌شوند که در صندوق نامه شما جا می‌گیرد. بسته به دسته گلی که انتخاب می کنید می توانید ۱۴ فوریه را به عنوان تاریخ تحویل خود انتخاب کنید
.
دسته های گل رز از ۴۰ پوند شروع می شود

آمازون

آخرین اما مطمئنا نه کم اهمیت ترین، همیشه آمازون وجود دارد. این فروشگاه بزرگ آنلاین مجموعه ای قوی از شرکای گلفروشی برای طیف وسیعی از گل های روز ولنتاین دارد که می توانند به صورت آنلاین سفارش داده شوند و به موقع تحویل داده شوند. اعضای آمازون پرایم نیز می‌توانند از تحویل فوق‌العاده سریع در دسته‌های منتخب بهره ببرند.

یک ده گل سرخ را با قیمت ۳۱٫۹۹ پوند بخرید


منبع: https://www.techradar.com/news/valentines-day-flowers-online-delivery

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *