Helldivers 2 همچنان برای “افزایش ظرفیت سرور” کار می کند

Helldivers 2 توسعه دهنده Arrowhead به خاطر “مشکلات ظرفیت” سرور در حال انجام عذرخواهی کرده است و می گوید که در تلاش است تا “ظرفیت سرور را افزایش دهد تا همه را در خود جای دهد”.

به دنبال یک تعهد به همه بازیکنان ۵۰ درصد XP و پاداش درخواستی بدهید برای جبران «مشکل» که پاداش‌های نادرست در پایان ماموریت‌ها ارائه می‌کند، تعداد Steam همزمان Helldivers 2 همچنان افزایش می‌یابد، که به نوبه خود، ظاهراً تأثیر قابل‌توجهی بر پایداری سرور داشته است.


Helldivers 2 همچنان برای “افزایش ظرفیت سرور” کار می کندHelldivers 2 – اعلام تریلر | بازی های PS5 و PC


تریلر معرفی بازی Helldivers 2 – PS5 و PC.

این تیم در بیانیه‌ای که در آخر هفته به X/Twitter ارسال شد، گفت: علی‌رغم تلاش‌های ما برای افزایش ظرفیت سرور برای جا دادن همه شما که می‌خواهید برای آزادی غواصی کنید، ما با مشکلات ظرفیت مواجه هستیم.

“ما یکبار دیگر بدون تأخیر در حال کار برای بهبود این مشکل هستیم و امیدواریم در اسرع وقت بتوانیم یک اصلاحیه انجام دهیم. با تشکر از شما.”

این چند ساعت پیش بود، اما، در زمان نگارش این مقاله، هیچ به‌روزرسانی یا تأیید دیگری درباره زمانی که Arrowhead امیدوار است سرورها در نهایت تثبیت شوند، وجود ندارد.

Helldivers 2 اکنون بزرگترین راه‌اندازی استیم پلی‌استیشن است، نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ کاربر همزمان در پلتفرم رایانه شخصی در این آخر هفته جمع آوری کرده است. تا این مرحله، راه اندازی مجدد God of War سونی سانتا مونیکا با ۷۳۵۲۹ کاربر همزمان رکورددار بود.

هفته گذشته، یوهان پیلستت، مدیر خلاق Helldivers 2 و مدیر عامل Arrowhead گفت که معتقدند بازی ها باید “حق کسب درآمد را کسب کنند”او اضافه کرد که در حالی که بازیکنان از «پشتیبانی از این عنوان» با DLC و ریزتراکنش‌ها استقبال می‌کنند، Arrowhead «هرگز کسی را مجبور به انجام این کار نمی‌کند».


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-is-still-working-to-increase-server-capacity?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *