چگونه یک دنیای سمی الهام گرفته از Forever Skies، یک بازی بقای علمی تخیلی اول شخص – PlayStation.Blog

یک کشتی هوایی پیشرفته بر فراز یک ابر گرد و غبار سمی گسترده شناور است و زمین ویران شده اکولوژیکی را پوشانده است. این چیزی است که اکثر مردم با دیدن آن متوجه می شوند برای همیشه لطفا برای آسمان برای اولین بار. و در حالی که این یک پیش‌فرض جالب و منحصربه‌فرد برای کاوش ایجاد می‌کند، از شرایط نسبتاً غم انگیز دنیای واقعی الهام گرفته شده است.

در ادامه بخوانید تا با الهام بخش این بازی بقای اول شخص پسا آخرالزمانی که امسال برای PS5 عرضه می شود آشنا شوید.

در حالی که تیم ما از سراسر جهان است، بخش قابل توجهی از ما در لهستان مستقر هستند. ده ها سال است که کشور ما به دلیل کیفیت پایین هوا به ویژه در ماه های زمستان بدنام شده است. شهرهای نمادین لهستان مانند کراکوف یا وروتسواف اغلب در کنار کلان شهرهای بزرگ مانند پکن، دهلی یا لاهور رتبه بندی می شوند. اما اینها کلان شهرهای بزرگی هستند که ۱۰ یا حتی ۲۰+ میلیون نفر در آنها زندگی می کنند. کراکوف یا وروتسواو حتی بیش از ۷۰۰۰۰۰ نفر نیستند و با این حال ما مرتباً هشدارهای عمومی برای ماندن در خانه به دلیل سطوح فعلی آلودگی هوا دریافت می کنیم.

حتی برخی مطالعات نشان می دهد که برای تنفس هوای پاک و بدون آلودگی، مردم باید ۱۰۰ متر بالاتر از شهرها بروند. و بنابراین اولین جرقه الهامی که کل طراحی جهان ما را آغاز کرد، پیدا شد.

چگونه یک دنیای سمی الهام گرفته از Forever Skies، یک بازی بقای علمی تخیلی اول شخص – PlayStation.Blog

ما سناریویی را متصور شدیم که در آن بشریت با یک فاجعه زیست‌محیطی برگشت‌ناپذیر که خود ساخته است، با برافراشتن ساختمان‌های مرتفع بر فراز ابرهای غبار سمی به عنوان آخرین تلاش برای زنده ماندن مواجه می‌شود. اما تمام این کارها این بود که فروپاشی اجتماعی اجتناب ناپذیر را به تاخیر انداخت. چند دهه بعد، گروهی منتخب از انسان‌هایی که به مدار فرار کردند، یک تیم تحقیقاتی را به زمین باز می‌گردانند تا جهان را دوباره کشف کنند، و این آغاز داستان را در Forever Skies نشان می‌دهد.

در کنار شما یک کشتی هوایی با تکنولوژی بالا وجود دارد که می توانید آن را خلبانی کنید، ارتقا دهید و کاملاً شخصی سازی کنید. در دنیایی که زمین دیگر امن نیست، این پایگاه شناور به خانه، راه نجات و بهترین ابزار برای بقا تبدیل خواهد شد.

شما باید به دنبال منابع و منابع بگردید، از علم برای تحقیق در مورد ابزارها و تجهیزات جدید استفاده کنید و در نهایت به زیر گرد و غبار سمی بروید تا ماموریت تحقیقاتی خود را دنبال کنید. اما طبیعت تحت این شرایط سخت جهش یافته و تکامل یافته است و دیگر برای انسان ها مهمان نواز نیست.

ما در بازی خود پیام اکولوژیکی را بیش از حد تحت فشار قرار نمی دهیم زیرا تنظیمات به تنهایی این کار را انجام می دهد. عواقب اعمال بشریت به شما نشان داده می شود و اکنون باید در این محیط زنده بمانید. و این چیزی است که ما همیشه می خواستیم انجام دهیم. موعظه نکنیم، بلکه صرفاً نشان دهیم و به مردم فضایی بدهیم تا درباره این موضوع مهم فکر کنند. Forever Skies اولین کنسول خود را به طور انحصاری در پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۴ عرضه می کند و به شما امکان می دهد به صورت تک نفره یا حداکثر ۴ نفره بازی کنید. از مطالعه شما بسیار متشکریم.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/15/how-a-toxic-world-inspired-forever-skies-a-first-person-sci-fi-survival-game/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *