گله احساس می‌کند بازی ویدیویی معادل باز کردن پنجره برای نفس کشیدن است

مدتی در این فکر بودم که چگونه می توانم زمان خود را با نسخه نمایشی Flock توضیح دهم. تمام این تجربه گواهی بر لذت پرواز بود – همانطور که توسعه دهندگان ریچارد هاگ و همکارانش در نظر داشتند – و من از اینکه می توانستم بدون زحمت در سراسر جهان سر بخورم لذت بردم. احساس رایگان و آسانی داشت. بله، پرواز در گله مطمئناً لذت بخش بود.

اما به این دلیل نیست که من خودم را تا این حد شیفته همه چیز دیدم. بلکه به این دلیل بود که در زمانی که دنیا پر از سر و صدا و هرج و مرج است، فلاک به من احساس آرامش داد، به دور از فشارها و اضطراب های ناشی از زندگی روزمره.

اجازه بدهید توضیح بیشتری بدهم. در گله، شما اساساً یک چوپان هستید، اما به جای گوسفندان سنتی زمینی خود، در حال جمع آوری یک دسته مختلط از موجودات التقاطی برای عمه جین خود هستید. می بینید که او استاد جانورشناسی است، بنابراین با جمع آوری این موجودات به او در تحقیقاتش کمک می کنید. این بدان معنا نیست که گوسفندی نیز در بازی وجود ندارد. وجود دارد، و این افراد کوچک می‌توانند با خوردن راه‌های خود از میان لکه‌های علفزار، به شما کمک کنند و ویژگی‌های پنهان زیر آن را کشف کنند. سپس، هنگامی که آنها مقدار مشخصی خوردند، یک پشم گوسفند زیبا رشد می کنند که می توانید آن را بتراشید تا برای دستکش و مانند آن استفاده کنید.


گله احساس می‌کند بازی ویدیویی معادل باز کردن پنجره برای نفس کشیدن است
اعتبار تصویر: هالو پاندز، ریچارد هاگ/یوروگیمر

کشف Bewls در گله


پرواز بر فراز مه در گله

اعتبار تصویر: هالو پاندز، ریچارد هاگ/یوروگیمر

اما جست‌وجوی آن موجودات غیرمعمول – Bewls و Cosmets این دنیا – جایی است که جادوی واقعی اتفاق افتاد. وقتی شروع به جستجوی این موجودات کنجکاو می‌کنید، به سمت بالا می‌چرخید و در بالای زمین می‌چرخید، در حالی که چشم‌هایتان را برای هر گونه افزودنی جدید برای گله‌تان دور نگه می‌دارید. چه کسی بود که در چمن های بلند می دوید؟ آن موجود با ظاهر غیرعادی چیست؟ با وجود اوج گرفتن در هوا، مجبور شدم یک لحظه سرعتم را کم کنم و واقعاً متوجه اتفاقات اطرافم شوم. من کاملا در آن لحظه بودم. گل‌هایی را که زمین را تزئین می‌کردند گرفتم و متوجه شدم که چگونه ابرهای اطرافم مناطق بیشتری را برای کشف کردن اذیت می‌کنند. این چیزی است، من متاسفم که اعتراف می کنم، من به ندرت در دنیای واقعی مدیریت می کنم.

پوشش بیشتر Next Fest: یان نمونه‌های نمایشی جدید VR را می‌گیرد.در یوتیوب تماشا کنید

من نخواهم گفت که گله پاسخی برای تمام آزمایش ها و مصیبت های زندگی است – اوه، ای کاش می توانست به همین راحتی باشد. اما، من می گویم که در زمانی که همه چیز غالباً طاقت فرسا به نظر می رسد، Flock احساس می کند که بازی ویدیویی معادل باز کردن پنجره است تا یک نفس ترمیم کننده از هوای تازه و روح نواز بکشد.

این قطعه بخشی از Wishlisted است، مجموعه‌ای یک هفته‌ای در Eurogamer که برخی از بازی‌های مورد علاقه ما را در فوریه ۲۰۲۴ Steam Next Fest پوشش می‌دهد. شما می توانید تمام قطعات دیگر از مجموعه ما را بخوانید مرکز مورد علاقه.


منبع: https://www.eurogamer.net/flock-feels-like-the-video-game-equivalent-of-throwing-open-the-window-for-a-breath-of-fresh-air?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *