GTA 6 – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

GTA 6 به طور رسمی اعلام شده است، اما جدا از این واقعیت که می دانیم در حال حاضر روی آن کار شده است، اطلاعات دقیق بسیار کمی در مورد بازی جهان باز آینده وجود دارد.

آ حجم عظیمی از اطلاعات در مورد GTA 6 سال گذشته فاش شد و Rockstar را مجبور کرد تا مقادیر زیادی از فیلم‌های اولیه توسعه را از سراسر اینترنت حذف کند. گیم پلی موجود در لو رفته به وضوح نشان می داد GTA 6 در حالت قبل از آلفا، بنابراین جدا از برخی ضربات گسترده، هنوز تشخیص اینکه بازی در زمان راه اندازی چگونه می تواند باشد، دشوار است. به لحاظ بازی های آیندهاین کاملاً یکی از مورد انتظارترین است.

در حالی که منتظر جزئیات بیشتر هستیم GTA 6، در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد بازی می دانیم. این شامل نگاهی به اعلامیه اولیه، و همچنین برخی پیش‌بینی‌ها در مورد مکان‌هایی که می‌توان بازی را تنظیم کرد، و به عنوان چه کسی ممکن است بازی کنید، می‌شود.

GTA 6: به تعقیب و گریز

  • چیست؟ ورودی اصلی بعدی در سری Grand Theft Auto
  • کی بیرون می آید؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ سل

پیش بینی و حدس و گمان تاریخ انتشار GTA 6

عکسی از مایکل از GTA 5. او یک تپانچه در دست دارد و جلوی یک ماشین عضلانی سیاه ایستاده است.

(اعتبار تصویر: Rockstar Games)

GTA 6 در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد. در حالی که Rockstar Games بالاخره اعلام کرد که در حال کار بر روی آن است GTA 6، درباره زمان عرضه بازی چیزی نگفته است، چه رسد به اینکه تاریخ انتشار را تأیید کند. بر اساس گزارشی که توسط بلومبرگکارمندان فعلی و سابق راک استار در ژوئن ۲۰۲۲ منتشر شد GTA 6 هنوز حداقل دو سال تا انتشار باقی مانده بود که نشان از عرضه آن در سال ۲۰۲۴/۲۰۲۵ دارد. در یک تماس با درآمد اخیر، Take-Two بار دیگر به سال مالی آینده (آوریل ۲۰۲۴ – مارس ۲۰۲۵) به عنوان سالی بزرگ برای شرکت اشاره کرد. این به احتمال زیاد اشاره دارد GTA 6.

به همین ترتیب، هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه چه پلتفرمی وجود دارد، وجود ندارد GTA 6 راه اندازی خواهد شد. با خیال راحت می توان حدس زد که به زودی می رسد PS5 و Xbox Series X|S در هنگام راه اندازی، با این حال، کنسول های قدیمی تر بسته به زمان بسیار کمتر احتمال دارد GTA 6 بیرون می آید. در گذشته، پورت‌های رایانه شخصی برای بازی‌های Rockstar سال‌ها پس از عرضه کنسول‌هایشان دنبال می‌شدند، بنابراین ممکن است در مورد آن نیز چنین باشد. GTA 6. ما باید منتظر جزئیات بیشتر در مورد GTA 6تاریخ انتشار و پلتفرم ها

بازی GTA 6 چه زمانی معرفی شد؟

بیشتر ببین

GTA 6 در ۴ فوریه ۲۰۲۲ از طریق توییت تعبیه شده در بالا اعلام شد. به طور کلی، این تنها تأییدی بود که Rockstar واقعاً روی آن کار می کرد GTA 6و جز این که بازی در حال توسعه فعال بود، جزئیات دیگری ارائه نشد. این آخرین آپدیت است که راک استار ارائه کرده است GTA 6.

آیا تریلر GTA 6 وجود دارد؟

مایکل یک ماشین عضلانی قرمز را در GTA 5 رانندگی می کند

(اعتبار تصویر: Rockstar Games)

متأسفانه Rockstar Games تریلری از آن به اشتراک نگذارد GTA 6 در کنار اعلام آن، نشان می دهد که توسعه دهنده به افشای خود نزدیک می شود Grand Theft Auto 6 متفاوت از عناوین قبلی با هر دو GTA 5 و Red Dead Redemption 2راک استار گیمز چند روز قبل از انتشار اولین تریلر هر دو بازی، اعلامیه ای را منتشر کرد.

اما این بار Rockstar به هیچ وجه اطلاعیه ای منتشر نکرد و بازی را با یک تریلر اعلام نکرد، در عوض این اعلامیه را به عنوان بخشی از یک پست اجتماعی درج کرد و پیش بینی اینکه آیا به زودی تریلر وجود خواهد داشت یا خیر را دشوار می کند.

تنظیمات احتمالی GTA 6: آیا می تواند Vice City باشد؟

فرانکلین شبانه به لوس سانتوس نگاه می کند

Grand Theft Auto (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

Rockstar Games مکان آن را تایید نکرده است GTA 6 ما را می برد، اما شایعات زیادی در اطراف وجود دارد که تنظیمات مختلفی را برای بازی پیشنهاد می کند. اگرچه هر لقمه آنلاین و لقمه غیبت آبدار وسوسه انگیز به نظر می رسد، تعداد کمی از آنها آب بیشتری نسبت به بقیه دارند.

به احتمال زیاد این به نظر می رسد GTA 6 در Vice City، نسخه داستانی راک استار از میامی، یا حداقل یک نسخه خیالی از میامی اتفاق می‌افتد. گزارش فوق الذکر بلومبرگ ادعا می کند که یک منبع “نزدیک به موضوع” پیشنهاد می کند معاون شهر ظاهر خواهد شد GTA 6، اگرچه برنامه های اصلی راک استار ظاهرا بلندپروازانه تر بود. این با فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی پشتیبانی می‌شود که یکی از آن‌ها قطار «Vice City Metro» را نشان می‌داد.

گزارش بلومبرگ ادعا می کند که در ابتدای توسعه، GTA 6 شامل مناطق بزرگی است که از آمریکای شمالی و جنوبی الگوبرداری شده است. با این حال، این محدوده ظاهرا برای تمرکز بر Vice City و منطقه اطراف آن کاهش یافته است، اگرچه “دنیای بازی همچنان بزرگ است و مکان های داخلی بیشتری نسبت به بازی های قبلی Grand Theft Auto” دارد.

اما بر اساس این گزارش، نقشه ثابت نخواهد ماند. Rockstar قصد دارد به روز رسانی کند GTA 6 با شهرها و مکان های داخلی بیشتر پس از انتشار، با این به روز رسانی ها به طور قابل توجهی بزرگتر از آن ها خواهد بود GTA 5 رسیده است. ایده این است که به توسعه دهندگان فضای تنفس بیشتری برای ایجاد نقشه گسترده بازی و کاهش اضافه کاری استرس زا در طول توسعه داده شود. همچنین به این معنی است که بعد از اینکه بازی به قفسه رسید، مناطق جدیدی برای کاوش خواهید داشت. طبق گفته بلومبرگ، راک استار قصد دارد ماموریت‌ها و شهرهای جدیدی را «به‌طور منظم» به بازی اضافه کند و به ما مناطق جدیدی را برای کاوش بدهد و در عین حال امیدواریم که در استودیو به مشکل برسیم.

شایعات داستان و شخصیت های قابل بازی GTA 6

گروهی از دوچرخه سواران در GTA Online در خیابانی سوار می شوند

(اعتبار تصویر: Rockstar)

Rockstar Games تایید نکرده است GTA 6داستان یا شخصیت‌های او هنوز وجود دارد، اما گزارش‌ها و شایعات ممکن است به آنچه می‌توانیم از آن انتظار داشته باشیم اشاره کنند Grand Theft Auto 6داستان سرایی

با توجه به الف گزارش بلومبرگ توسط جیسون شرایر GTA 6 سریال را نمایش خواهد داد اولین قهرمان زن و حول یک جفت شخصیت به سبک دو نفره جنایتکار آمریکایی بانی و کلاید است. این توسط فیلم‌های لو رفته از گیم‌پلی پشتیبانی می‌شود که دو قهرمان مختلف، هر دو مرد و زن را نشان می‌دهد.

گزارش بلومبرگ جزئیات تلاش‌های Rockstar برای تغییر فرهنگ محل کار خود را نشان می‌دهد و اینکه چگونه توسعه‌دهنده «چهار سال گذشته را صرف بازسازی فرهنگ خود کرده و برای تبدیل شدن به شرکتی مهربان‌تر و پیشرفته‌تر تلاش کرده است». به عنوان بخشی از تغییرات،Grand Theft Auto VI یک قهرمان زن لاتین خواهد داشت – اولین زن قابل بازی در تاریخ مدرن راک استار. دومین شخصیت اصلی کیست و ماهیت رابطه آنها چگونه خواهد بود، مشخص نیست.

در گزارش شرایر، او می نویسد که “زن که لاتین است، یکی از جفت شخصیت های اصلی یک داستان خواهد بود که تحت تاثیر دزدان بانک بانی و کلاید قرار گرفته است.” توسعه‌دهندگان راک‌استار برخلاف نوشته‌های قبلی در این مجموعه، «مواظب هستند تا با شوخی‌سازی درباره گروه‌های به حاشیه رانده شده، «منتخب» نکنند.

اخبار GTA 6

اتومبیل های GTA 5 در خیابان های شلوغ مسابقه می دهند

Grand Theft Auto (اعتبار تصویر: Rockstar Games) (اعتبار تصویر: Rockstar Games)

راک استار به نشت GTA 6 پرداخت
Rockstar Games رسما تایید کرد که GTA 6 نشت که در سپتامبر ۲۰۲۲ رخ داد واقعی بود. انتشار بیانیه از طریق توییتر، تیم توصیه کرد که این شامل “تصاویر توسعه اولیه برای Grand Theft Auto بعدی” است. در حالی که آنها در مورد جزئیات خاصی که در این فاش شده اظهار نظر نکردند، تیم گفت که “بسیار ناامید است که جزئیات بازی بعدی ما به این شکل به اشتراک گذاشته شود.”

نکته مهم این است که بیانیه Rockstar توصیه می کند که فاش شدن اطلاعات نباید باعث تاخیر شود، و بیان می کند که “ما هیچ گونه اختلالی در خدمات بازی های زنده خود یا هیچ اثر بلندمدتی بر توسعه پروژه های در حال انجام خود پیش بینی نمی کنیم.” قول به‌روزرسانی رسمی برای این بازی بعدی “وقتی آماده شد”.

GTA 6 با نشت گسترده گیم پلی مواجه شد

سپتامبر گذشته، Grand Theft Auto 6 چیزی را دیدم که به راحتی یکی از بزرگ‌ترین فاش‌ها در تاریخ بازی‌ها بود. تقریباً ۹۰ ویدیو در انجمن رسمی GTA توسط پوستری به نام teapotuberhacker ارسال شد که حاوی فیلم‌های گیم‌پلی است که در مراحل اولیه توسعه است. از زمان پخش زنده، Rockstar و Take-Two این موارد را از طریق اخطارهای حق نسخه برداری حذف کرده اند. teapottuberhacker با به روز رسانی پست اصلی خود (اکنون حذف شده) ادعا کرد که به دنبال معامله با Rockstar و Take-Two Interactive است و این بیانیه را صادر کرد:

“خوب، پس این به طور غیرمنتظره ای ویروسی شده است، با ۳۰۰۰ پیامک تلگرامی بیدار شد. اگر کارمند Rockstar یا Take 2 هستید و می خواهید با من تماس بگیرید، پیامی حاوی ۲۲۵۵۹۲۱۹۸۸۹۶۳۸۸۷۵۷۵۶ در تلگرام برای من ارسال کنید یا می توانید به من ایمیل بزنید. [email address redacted] ** از آدرس ایمیل شرکت شما ** سعی می کنم به زودی همه این پاسخ ها را بخوانم – به دنبال مذاکره برای یک معامله هستم.

بنابراین شما آن را دارید، این همه چیزهایی است که تا کنون در مورد GTA 6 می دانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد مورد انتظارترین بازی های پلی استیشن در افق، ما را بررسی کنید لیست بازی های جدید PS5


منبع: https://www.techradar.com/news/gta-6-release-date-news-and-rumors-mapping-the-path-to-grand-theft-auto-6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *