گوگل صدها کارمند خود را در بخش های Assistant، سخت افزار و دیگر بخش های خود اخراج می کند

گوگل کار را اخراج کرده است "چند صد" طبق گزارش‌ها، کارگران در بخش‌های مختلف، هر کدام در دور جدیدی از بستن کمربند هستند مجله نیویورک تایمز، ۹to5Mac، سمافور و دیگران. بخش‌هایی که تحت تأثیر قرار می‌گیرند عبارتند از سخت‌افزار (Pixel، Nest و Fitbit)، مهندسی هسته و Google Assistant. کاهش – که به نظر می رسد حداقل ۶۰۰ باشد اما ممکن است بیشتر باشد – در حال حاضر موثر بوده و طبق گزارش ها به کارگران آسیب دیده اطلاع داده شده است.

"ما مسئولانه بر روی بزرگترین اولویت های شرکت و فرصت های مهم پیش رو سرمایه گذاری می کنیم." یکی از سخنگویان گوگل به این موضوع گفت اکنون در یک بیانیه. "برخی از تیم ها به ایجاد این نوع تغییرات سازمانی ادامه می دهند که شامل حذف برخی نقش ها در سطح جهانی است."

به عنوان بخشی از این کاهش، گفته می‌شود که گوگل در حال سازماندهی مجدد بخش‌های پیکسل، نست و فیت‌بیت خود است و جیمز پارک، اریک فریدمن و سایر رهبران بنیان‌گذاران فیت‌بیت شرکت را ترک می‌کنند. طبق گزارش ها، این شرکت یک تیم مسئول مهندسی سخت افزار در هر سه بخش خواهد داشت.

"ما مجبور شدیم تصمیمات دشواری در مورد استخدام مداوم برخی از کارمندان Google بگیریم و متأسفیم به شما اطلاع دهیم که موقعیت شما در حال حذف شدن است." طبق یادداشتی که توسط شرکت مشاهده شد، این شرکت به برخی از کارمندان بخش مهندسی اصلی گفت اکنون. 

این شرکت از پاسخگویی خودداری کرد آستانه هنگامی که از او پرسیده شد که آیا تعداد کارمندان را در هر بخش دیگری کاهش داده است – بنابراین تعداد کل اخراج ها مشخص نیست. سال گذشته، گوگل برخی از بزرگ‌ترین کاهش‌های شغلی خود را انجام داد و در ژانویه حدود ۱۲۰۰۰ نفر را اخراج کرد. از اواخر سال گذشته، این شرکت ۱۸۲۳۸۱ نفر را استخدام کرده استو در ابتدای سال ۲۰۲۰، درست قبل از همه گیری کووید-۱۹، ۱۱۸۸۹۹ نفر را شامل شد.

که بخشی از یک بود کاهش گسترده تر در مشاغل سراسر صنعت در سال ۲۰۲۳، با بیش از ۲۲۰۰۰۰ اخراج در طول سال. این شرکت‌ها از شرکت‌های بزرگ‌تری مانند متا، آلفابت، مایکروسافت، اسپاتیفای و آمازون، همراه با شرکت‌های کوچک، متوسط ​​و استارت‌آپ متعددی بودند. Engadget برای نظر در مورد اخراج با Google تماس گرفته است و در صورت لزوم داستان را به روز می کند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-lays-off-hundreds-of-employees-in-its-assistant-hardware-and-other-divisions-082540416.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/google-lays-off-hundreds-of-employees-in-its-assistant-hardware-and-other-divisions-082540416.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *