یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گوشی‌های دنیا در راه است

برخلاف شایعات قبلی که ادعا می‌کردند ایسوس سری ذن‌فون را کنار می‌گذارد، ظاهرا غول تایوانی پس از معرفی راگ فون ۸ روی نسل جدید سری ذن‌فون کار می‌کند.

براساس گزارش ۹۱Mobiles، ایسوس ذن فون ۱۱ در دیتابیس گوگل پلی ظاهر شده است. ذن‌فون ۱۱ شباهت زیادی به نسل قبلی خود یعنی ذن‌ فون ۱۰ دارد، با این تفاوت که دوربین سلفی به جای گوشه‌ی نمایشگر در مرکز قرار گرفته است.

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین گوشی‌های دنیا در راه است

سری ذن‌فون به‌خصوص ذن‌فون ۱۰ به دلیل طراحی نسبتاً ساده و بدنه‌ی جمع‌و‌جور مورد استقبال منتقدان قرار گرفته‌اند و ظاهراً ذن‌فون ۱۱ طراحی دوست‌داشتنی نسل قبل را حفظ خواهد کرد.

جدیدترین گوشی ایسوس احتمالاً با نمایشگر ۵٫۹ اینچی (یا بزرگتر) با وضوح +Full HD در کنار ۱۶ گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

مقالات مرتبط

‌‌ذن‌فون ۱۱ در دیتابیس گوگل با پردازنده‌ای به نام SM8650 دیده شده که کدنام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است؛ واحد گرافیکی این پردازنده به جای آدرنو ۷۵۰، گرافیک جدید آدرنو ۸۳۰ است که در اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که اطلاعات ثبت شده در دیتابیس اشتباه باشند یا اینکه گوشی ایسوس با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی شود. فعلاً جزئیاتی از قیمت گوشی در دست نیست.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/415648-asus-zenfone-11-leaks/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *