Apple Music Classical اکنون در چین، ژاپن و کشورهای دیگر در دسترس است

اپل موزیک کلاسیک اکنون در چین، ژاپن، کره جنوبی، تایوان، هنگ کنگ و ماکائو در دسترس است و به قولی که اپل برای مناطقی که اپل داده است، عرضه می‌شود. اوایل این ماه.

Apple Music Classical اکنون در چین، ژاپن و کشورهای دیگر در دسترس است
Apple Music Classical برای اولین بار در اکثر کشورها در مارس ۲۰۲۳ راه اندازی شد. برنامه Apple Music Classical به مشترکان Apple Music دسترسی به بیش از پنج میلیون آهنگ موسیقی کلاسیک از جمله نسخه های جدید با کیفیت بالا، علاوه بر صدها لیست پخش انتخاب شده، هزاران آلبوم انحصاری را ارائه می دهد. . و ویژگی های دیگر مانند بیوگرافی آهنگساز و غواصی عمیق در آثار کلیدی.

این برنامه رابط کاربری ساده تری را برای تعامل با موسیقی کلاسیک به طور خاص ارائه می دهد. برخلاف برنامه Apple Music موجود، Apple Music Classical به کاربران امکان می دهد بر اساس آهنگساز، کار، رهبر، شماره کاتالوگ و موارد دیگر جستجو کنند. کاربران می توانند اطلاعات دقیق تری را از یادداشت ها و توضیحات سرمقاله دریافت کنند.

اکنون می توان این برنامه را در اپ استور در مناطق فوق پیش خرید کرد. در ایالات متحده، اشتراک استاندارد Apple Music 10.99 دلار در ماه هزینه دارد.

در سال ۲۰۲۱، اپل اعلام کرد که سرویس استریم موسیقی کلاسیک Primephonic را خریداری کرده و از طریق برنامه جدیدی که به این سبک اختصاص دارد، آن را در Apple Music قرار خواهد داد.

برچسب ها: Apple Music Classical


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/24/apple-music-classical-now-available-china-japan/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *