یک ترموستات Google Nest با قیمت کمتر از ۱۸۰ دلار دریافت کنید و در تمام زمستان دنج بمانید

۷۰ دلار پس انداز کنید: ادغام کنید ترموستات Google Nest Learning تنها با ۱۷۹ دلار وارد خانه خود شوید که از ۲۴۹ دلار در آمازون کاهش یافته است. یعنی ۲۸ درصد تخفیف.


ترموستات Google Nest Learning

۱۷۹ دلار در آمازون (۷۰ دلار صرفه جویی کنید)



این فصل برای افزایش گرما است – و سپس فراموش کنید که آن را برای ۹ ساعتی که از خانه دور خواهید بود، کم کنید. از این احساس تکان دهنده اجتناب کنید که متوجه شوید گیاهان تنها گیاهانی هستند که در حین کار از دمای ۷۰ درجه فارنهایت لذت می برند با یک ترموستات هوشمند که زمان دوری شما را حس می کند.

از ۳۱ اکتبر، می توانید امتیاز کسب کنید ترموستات Google Nest Learning فقط ۱۷۹ دلار در آمازون، از ۲۴۹ دلار کاهش یافته است. این صرفه جویی ۷۰ دلاری است که می تواند صرف پرداخت قبض گرمایش شود.

این ترموستات هوشمند برای یادگیری در حین استفاده از آن طراحی شده است. بعد از یک هفته، ترموستات Google Nest خود را بر اساس تاریخچه و تنظیمات دمای شما برنامه‌ریزی می‌کند. از برنامه Nest برای تنظیم دما در زمانی که خارج از خانه هستید استفاده کنید – اگر قبل از رفتن به تعطیلات فراموش کردید آن را تنظیم کنید، می‌توانید از طریق تلفنتان حرارت را کم کنید یا یک ساعت قبل از تنظیم مجدد آن را روشن کنید. رسیدن به خانه. اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه مصرف کمتر انرژی هستید، این برنامه همچنین تاریخچه انرژی شما را ردیابی می کند.

ترموستات Google Nest Learning همچنین برای استفاده از حسگرها طراحی شده است تا تشخیص دهد چه زمانی در اطراف نیستید و به دمای صرفه جویی در انرژی تبدیل شود. گوگل می گوید اکثر مردم ۳۰ دقیقه برای نصب ترموستات وقت می گذارند و با ۹۵ درصد از سیستم های ترموستات موجود کار می کند. صفحه ترموستات در هفت رنگ شامل مشکی، سفید، برنجی و استیل ضد زنگ عرضه می شود تا بتوانید با دکوراسیون موجود خانه خود مطابقت داشته باشید.

معرفی ویژگی جدید خانه هوشمند در زمستان امسال با ترموستات Google Nest Learningدر آمازون به ۱۷۹ دلار کاهش یافت.


منبع: https://mashable.com/article/oct-31-google-nest-thermostat-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *