Palworld برای دریافت حالت های PvP و Pal Arena در به روز رسانی آینده

توسعه دهنده Palworld، Pocketpair، نقشه راهی از پیشرفت ها برای بازی دسترسی زودهنگام ارائه کرده است.

در کوتاه مدت، استودیو به مسائل مهمی مانند باگ ها و صفحه بارگذاری مداوم رسیدگی خواهد کرد. از دیگر پیشرفت‌ها می‌توان به پیکربندی کلید و هوش مصنوعی Pals اشاره کرد.

در ادامه، عناصر جدیدی مانند PvP، Raid Bosses آخر بازی و Pal Arena برای Pal PvP گنجانده خواهد شد. به علاوه، جزایر جدید، دوستان، رئیس‌ها و فناوری‌ها اضافه خواهند شد.


نکات دسترسی اولیه Palworld – دریافت پاداش، هک بیش از حد و موارد دیگر!

در یک سطح فنی تر، Pocketpair همچنین به Steam-Xbox crossplay، بهبود ویژگی ها به نسخه Xbox، انتقال سرور و بهبود سیستم ساختمان اضافه می کند.

نقشه راه در X، که قبلا توییتر بود، به اشتراک گذاشته شد و تاثیر موفقیت بزرگ بازی را تایید کرد.

در این پست آمده است: “فروش بسیار فراتر از انتظارات تیم توسعه بوده است و ما در حال حاضر به دلیل ازدحام بیش از حد دسترسی و سایر چالش ها با مشکلات زیادی روبرو هستیم.”

ما ابتدا بهبود این موضوع را در اولویت قرار می دهیم و سپس به پیاده سازی ویژگی های جدید درون بازی می رویم. از درک شما متشکریم.”

اوج تعداد بازیکنان همزمان Palworld در Steam یک بار دیگر افزایش یافته است و اکنون پس از PUBG در رتبه دوم قرار دارد.

اوج جدید تعداد بازیکنان همزمان آن ۱,۸۶۴,۴۲۱ است که از ۱,۸۱۸,۷۷۳ بازی Counter-Strike 2 پیشی گرفته است. این رقم پشت سر ۳,۲۵۷,۲۴۸ PUBG باقی مانده است.

این بازی همچنین به یک نقطه عطف فروش جدید رسیده است. دیروز ما گزارش داد که به ۶ میلیون واحد فروخته شده است – اکنون فقط در پنج روز به ۷ متر رسیده است. و این فقط مربوط به فروش Steam است، بدون احتساب فروش Xbox یا بازیکنان Game Pass، همانطور که توسط تایید شده است جف کیگلی.

با این موفقیت، جای تعجب نیست که رئیس مستقل پلی استیشن شوهی یوشیدا چشمش به بازی است.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-to-get-pvp-and-pal-arena-modes-in-future-update?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *