Astropad کیت مداد کاغذی راک به‌روزرسانی شده را برای تجربه نوشتن واقعی در iPad راه‌اندازی می‌کند

آستروپد در حال راه اندازی یک نسخه جدید از کیت مداد کاغذ سنگی که در تابستان گذشته منتشر شد و بهبودهای قابل توجهی را به همراه داشت که تجربه نوشتن بهتری مانند کاغذ را در آی پد.

Astropad کیت مداد کاغذی راک به‌روزرسانی شده را برای تجربه نوشتن واقعی در iPad راه‌اندازی می‌کند
مداد کاغذی راک ترکیبی از محافظ صفحه نمایش و منحصر به فرد است مداد سیب نکته به طوری که نوشتن در iPad مانند نوشتن روی یک تکه کاغذ باشد. نسخه جدید مداد کاغذی راک دارای محافظ صفحه NanoCling است که به جای لبه مغناطیسی مانند نسخه قبلی، با استفاده از چسب ثابت به iPad متصل می شود.

Astropad می گوید که NanoCling از آهنربا قوی تر است و قاب نازک تر و سطح صاف تری را در iPad ارائه می دهد. محافظ صفحه نمایش NanoCling 40 درصد نازکتر از نسخه مغناطیسی آن است، بنابراین هیچ شکاف یا برآمدگی برای مقابله با آن وجود ندارد. محافظ صفحه همچنان به راحتی قابل جابجایی و استفاده مجدد است، بنابراین می توانید در زمانی که نمی نویسید، آن را بردارید، و چسبنده نیست، بنابراین هیچ اثری از خود باقی نمی گذارد.

نوک مداد نیز برای مقاومت در برابر استفاده سنگین روزانه طراحی شده است. دارای هسته آلیاژ مس و پوشش پالادیوم مقاوم در برابر سایش است و می تواند فشار بیشتری را تحمل کند. نوک مداد نیز باریک شده است، بنابراین معادل یک خودکار ۰٫۷ میلی متری استاندارد است. مداد کاغذی راک با دو نوک مداد و یک آستین نگهدارنده محافظ برای محافظ صفحه عرضه می شود.

مداد کاغذ سنگی می تواند باشد از سایت آستروپاد خریداری شده است برای ۴۰ دلار با ۱۱ اینچی سازگار است آیپد پرو و آیپد ایرنسل سوم آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی به بعد، نسل هفتم آیپد ۱۰٫۲ اینچی به بعد، آیپد ۱۰٫۹ اینچی و نسل ششم آیپد مینی.

برچسب ها: آستروپاد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/21/astropad-rock-paper-pencil-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *