ESPN، فاکس و برادران وارنر دیسکاوری در پاییز امسال یک سرویس استریم را فقط برای ورزش راه اندازی می کنند

سه تا از بزرگترین شرکت های تلویزیونی ورزشی در ایالات متحده – ESPN، فاکس و برادران وارنر دیسکاوری – در پاییز سال ۲۰۲۴ سرویس پخش جریانی ورزشی را راه اندازی خواهند کرد، این شرکت ها در گزارشی اعلام کردند. بیانیه مشترک در روز سه شنبه رویدادهای ورزشی را از شبکه‌هایی که هر سه شرکت در اختیار دارند، از جمله بازی‌های NFL، MLB، NHL و NBA پخش می‌کند. مهمتر از همه، مشترکین همچنین می‌توانند کانال‌های خطی، از جمله ESPN، ESPN2، ESPNU، SECN، ACCN، ESPNEWS، ABC، FOX، FS1، FS2، BTN، TNT، TBS، truTV و ESPN+ را پخش کنند، که برای هر کسی که به لغو فکر می‌کند مفید است. کابل.

این شرکت ها گفتند که نام این سرویس و قیمت آن اواخر امسال اعلام خواهد شد. این به عنوان یک برنامه مستقل در دسترس خواهد بود که هر کسی در ایالات متحده می تواند در آن مشترک شود. اما مشتریان همچنین می‌توانند آن را با اشتراک‌های Disney+، Hulu و Max موجود خود با هزینه‌ای نامشخص همراه کنند.

هر شبکه صاحب یک سوم خدمات خواهد بود که توسط یک تیم مدیریت مستقل اداره خواهد شد. با این حال، سرویس جدید آن فروشگاهی نخواهد بود که افراد متعصب ورزش می خواهند. به عنوان مثال، آمازون مالک فوتبال پنجشنبه شب است. اپل مالک لیگ برتر فوتبال است. NBC مالک یکشنبه شب فوتبال است. و پارامونت مالک برخی از حقوق NFL است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/espn-fox-and-warner-bros-discovery-are-launching-a-streaming-service-just-for-sports-this-fall-225050356 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/espn-fox-and-warner-bros-discovery-are-launching-a-streaming-service-just-for-sports-this-fall-225050356.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *