Final Fantasy 7 Remake Part 3 می تواند شامل “چیزی بسیار مهم” باشد که در بازی اصلی وجود نداشت.

تتسویا نومورا، کارگردان خلاق Final Fantasy 7 Rebirth، داستان سومین قسمت آخر این بازسازی را «تکمیل» کرده است.

Nomura در مصاحبه ای در کتاب Final Fantasy 7 Remake Ultimania که توسط توییتر و طرفدار فاینال فانتزی، آدری ترجمه شده است، اشاره کرد که تیم قصد دارد ضبط صدا را «در آینده نزدیک» آغاز کند و کنایه زد که برنامه هایی برای گنجاندن «چیزی بسیار مهم» وجود دارد. . که در بازی اصلی گنجانده نشده است.

بررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدیددر یوتیوب تماشا کنید

آدری خلاصه کرد: «داستان اصلی FF7 Remake Part 3 قبلاً کامل شده است و Nomura فکر می‌کند که در آینده نزدیک ضبط صدا را آغاز خواهند کرد.

او می‌گوید که کیتاسه ایده‌ای را درباره «چیزی» بسیار مهم به او پیشنهاد کرده است که باید در آن گنجانده شود. خوب

“Kitase امیدوار است که بتواند یک محصول شگفت انگیز را برای قسمت ۳ ارائه دهد بدون اینکه مجبور باشد کیفیت را در طول زمان قربانی کند. او می گوید دلیل اینکه FF7 Rebirth یک دوره توسعه کارآمد بود این بود که آنها همان کارکنان قسمت قبلی را حفظ کردند و قسمت ۳ نیز خواهد داشت. همان تیم

علاوه بر این، Yoshinori Kitase، تهیه‌کننده سریال فاش کرد که Rebirth در طول سه سال توسعه داده شده است، زیرا «حدود یک سال» به DLC اختصاص داده شده است – برنامه‌ای که او امیدوار است برای قسمت ۳ نیز تکرار کند.

اگر چنین است، قسمت ۳ در سال ۲۰۲۷ منتشر خواهد شد.

در اخبار مرتبط، Final Fantasy 7 Rebirth حدود نیمی از فروش نسخه قبلی خود را به فروش رسانده است. در همان بازه زمانی به گفته دانیل احمد، تحلیلگر صنعت، که اوایل امروز تایید کرد که RPG مورد انتظار “از نظر فروش عملکرد ضعیفی دارد”.

Final Fantasy 7 Rebirth در ۲۹ فوریه منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اد آن را به‌عنوان «تصور مجدد بیش از حد، اما دوست‌داشتنی» از بازی اصلی توصیف کرد. نقد و بررسی Final Fantasy 7 Rebirth.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-7-remake-part-3-could-include-something-very-important-that-was-not-in-the-original-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *