iFixit Vision Pro را از هم جدا می‌کند و کانکتورها، صفحه‌نمایش و فن‌های آن را آشکار می‌کند

متخصصان تعمیرات DIY در iFixit اولین نگاه غیرقانونی خود را در داخل هدست واقعیت ترکیبی اپل به دنیا می دهند.

ما قبلاً متوجه چند نکته پنهان شده ایم ویژن پرو اپل در طول هفته گذشته، مانند مکاشفه ای که داشته است نه یکیولی دو نوع مختلف از اتصال دهنده های لایتنینگ. اما اکنون می توانید خیلی بیشتر را ببینید در اولین ویدیوی تخریبی iFixitارائه برخی از پاسخ‌ها به سوالاتی مانند اینکه چه چیزی به وزن آن کمک می‌کند و تعویض کدام قطعات می‌تواند بسیار گران باشد.

جدا کردن آن کانکتورهای Buff Lightning برای کابل باتری و بازوهای بند بسیار آسان است و فقط به ابزار خروج سیم کارت نیاز دارد. پس از آن، جداسازی قطعات برای سخت افزار اپل کاملاً استاندارد است: تفنگ حرارتی، کنجکاوی، پیچ در همه جا، براکت ها و کانکتورها.

تصویر: iFixit

وبلاگ iFixit که مکمل این ویدیو است، با تجزیه و تحلیل عمیق EyeSight همراه است، که می گوید یک فید ویدیویی واحد نیست، بلکه یک دسته از ویدیوهای چشمان شما.” این صفحه با نمایش “تصاویر چند چهره” توسط پنل OLED شروع می شود که تقسیم می شوند و از یک لایه عدسی شکل عبور می کنند – که از یک لایه دیگر “به طور مشابه عدسی شکل” می گذرد تا تصویر را گسترده تر کند تا به کل منطقه برسد. و سپس از طریق یک لنز ثانویه، به عنوان دو تصویر که کمی متفاوت هستند، جلوه ای سه بعدی به چشمان شما می دهند.

تصویری از ویژن پرو بدون شیشه جلو.
ویژن پرو، منهای شیشه جلوی آن.
تصویر: iFixit

همه اینها با هم منجر به تصویری تار و تار می شود که بسیاری از بازبینان از آن شکایت کرده اند، دیدن واقعی چشم ها در صفحه نمایش خارجی Vision Pro را دشوار می کند.

در توییتی از مدیر عامل iFixit، Kyle Wiens، می‌توانید ببینید که Vision Pro و آن صفحه بدون لایه‌های بیرونی چگونه به نظر می‌رسند، که با حذف آن‌ها دوربین‌ها و سنسورهای نصب شده در اطراف ظاهر می‌شوند. ویدیو خیلی سریع وارد و خارج می شود. اما چیزهای بیشتری در راه است – iFixit می‌گوید این هدست برای یک ویدیو بسیار پیچیده است و قول می‌دهد که بعداً نشان دهد که این سوراخ خرگوش چقدر عمیق است.

به‌روزرسانی در ۳ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۷:۰۶ عصر به وقت شرقی: iFixit’s X اضافه شد پست در مورد تخریب با عکسی از قطعات پخش شده

به‌روزرسانی در ۴ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۳۵ به وقت شرقی: با پیوند به و جزئیات بیشتر از Vision Pro iFixit به روز شد وبلاگ تخریب.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/3/24059966/ifixit-apple-vision-pro-teardown-video

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *