Horizon Forbidden West Complete Edition بالاخره تاریخ انتشار PC را دریافت کرد

افق غرب ممنوع نسخه کامل در تاریخ ۲۱ مارس به طور رسمی برای رایانه های شخصی عرضه می شود.

خبر تاریخ انتشار به همراه تعدادی از ویژگی های رایانه شخصی در یک پست وبلاگ پلی استیشن منتشر شد. “افق غرب ممنوع دنباله دوست داشتنی برای تحسین منتقدان Guerrilla است Horizon Zero Dawnجولیان هویجبرگتس، متخصص جامعه آنلاین برای نرم‌افزار Nixxes، می‌نویسد و این نسخه کامل برای رایانه‌های شخصی همچنین شامل گسترش Burning Shores است که به سفر Aloy ادامه می‌دهد و بازیکنان را پس از تکمیل جستجوی اصلی به مجمع‌الجزایر آتشفشانی خائن می‌برد. پست وبلاگ.

نسخه رایانه شخصی شامل ویژگی‌های خاص مختلفی مانند نرخ فریم باز، گرافیک قابل تنظیم، و طیف گسترده‌ای از فناوری‌های بهبود عملکرد مانند ارتقاء مقیاس Nvidia DLSS 3 و تولید فریم خواهد بود. همچنین این فرصت برای بازیکنان با مانیتورهای فوق عریض وجود دارد که از مناظر خارق العاده در غرب ممنوعه حداکثر استفاده را ببرند، زیرا وضوح ۲۱:۹ فوق عریض، ۳۲:۹ فوق عریض و حتی ۴۸:۹ خواهد بود. پشتیبانی. با توجه به این که چقدر تماشایی به نظر می رسید بازی های PS5پخش کننده های رایانه شخصی واقعاً مورد استقبال قرار گرفته اند.

افق غرب ممنوع نسخه کامل همچنین دارای “پشتیبانی گسترده کنترلر” است. Huijbregts توضیح می‌دهد که این شامل استفاده از «پشتیبانی از ورودی بخار برای نقشه‌برداری مجدد و سفارشی‌سازی ابزار جانبی انتخابی‌تان بر اساس ترجیحات شما می‌شود». در حالی که ماوس و صفحه‌کلید کاملاً قابل تنظیم خواهند بود تا افراد بتوانند کنترل‌ها را با اولویت خود هماهنگ کنند، بازیکنان رایانه شخصی همچنین می‌توانند از کنترلر PlayStation DualSense برای همه‌جانبه‌ترین تجربه استفاده کنند، با محرک‌های تطبیقی ​​که به شما امکان می‌دهد تنش را در رشته کمان و لمسی خود احساس کنید. بازخوردی که باعث می‌شود هنگام درگیر شدن در نبرد غوغا، تأثیر آن را احساس کنید.”

می توانید پیش خرید کنید افق غرب ممنوع نسخه کامل را همین حالا در استیم یا فروشگاه اپیک گیمز برای باز کردن قفل برخی از محتوای جایزه کامل کنید، شامل موارد زیر است:

  • لباس Blacktide و Blacktide Bow (فقط با پیش خرید موجود است)
  • Nora Legacy Outfit و Nora Spear (فقط زمانی در دسترس است که حساب Steam خود را به شبکه پلی استیشن متصل کنید)
  • دو لباس ویژه – Carja Behemoth Elite و Nora Thunder Elite
  • دو سلاح ویژه – کمان کوتاه Carja Behemoth و Nora Thunder Sling
  • بسته منابع درون بازی شامل مهمات، معجون ها و بسته های مسافرتی است
  • Apex Clawstrider Machine Strike Piece درون بازی
  • حالت انحصاری عکس حالت و رنگ چهره

برای بازی‌های ماجراجویانه عالی‌تر، حتماً آن را بررسی کنید بهترین بازی های بقا به همان خوبی بهترین بازی های تک نفرهکه همگی در حال حاضر برای بازی در دسترس هستند.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/horizon-forbidden-west-complete-edition-finally-gets-a-pc-release-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *