Like a Dragon: Infinite Wealth بزرگترین راه اندازی Steam این سری تا به امروز است

Like a Dragon: Infinite Wealth موفق‌ترین راه‌اندازی این سری در Steam در آخر هفته عرضه آن است.

Infinite Wealth داستان قهرمانان داستان ایچیبان کاسوگا و کازوما کیریو را در حالی که به هاوایی می‌روند ادامه می‌دهد و از زمان انتشار آن در ۲۶ ژانویه، اوج تعداد بازیکنان همزمان ۴۶۱۶۱ را در Steam ثبت کرده است (ضبط شده توسط SteamDB در زمان نوشتن).

این باعث می‌شود که تا حد زیادی بزرگترین راه‌اندازی Steam برای Like a Dragon باشد. بهترین راه اندازی Steam بعدی برای این سری بود مثل اژدها گایدن: مردی که نامش را پاک کرد که در آخر هفته راه اندازی خود در ۱۱ نوامبر به ۱۳۷۳۷ رسید.

فیلم افتتاحیه Like a Dragon: Infinite Wealth را تماشا کنید.در یوتیوب تماشا کنید

جدول کاملی از آمار راه اندازی بازی های استودیو Ryu Ga Gotoku سازنده Like a Dragon توسط Mocha Joe گردآوری شده است.ResetEra اگر می خواهید ببینید که بازی های دیگر این سری چگونه عمل کرده اند.

موفقیت Infinite Wealth در Steam کاملاً شایسته است، اگر بررسی ما از Kaan Serin همه چیز برای رفتن است. او درباره «حماسه جنایی بی‌پایان دوست‌داشتنی» نوشت: «جالب است که به آن لبخند بزنیم».

اگر شما یکی از بسیاری از بازیکنانی هستید که از ثروت بی نهایت لذت می برند، حتماً راهنمای ما را برای بازی بررسی کنید، از جمله تمام پاسخ های تست اونبارا.


منبع: https://www.eurogamer.net/like-a-dragon-infinite-wealth-is-series-biggest-steam-launch-to-date?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *