The Morning After: آن کمدی ویژه جورج کارلین که توسط هوش مصنوعی ساخته شده بود توسط انسان نوشته شد

همانطور که هوش مصنوعی مولد (و دسترسی به ابزارهای هوش مصنوعی) همچنان در حال رشد است، انتظار داشته باشید که چیزهای بیشتری مانند غوغا بر سر “جورج کارلین: خوشحالم که مرده ام” را ببینید. این کمدین که در سال ۲۰۰۸ درگذشت، در قالب یک ساعت از “مطالب” جدید در یوتیوب منتشر شد. البته، اینطور نیست. این نیز بر اساس یادداشت‌های قدیمی یا روال‌های از دست رفته نیست، مانند نسخه‌های اخیر بیتلزو دارایی جورج کارلین است شکایت کرده است در برابر سازندگان

گزارش های اولیه از NPR گفت که هوش مصنوعی بر اساس هزاران ساعت روال کارلین برای ایجاد این ماده آموزش دیده است. Dudesy، کانالی که این ویدیو را ایجاد و ارسال کرد، بعداً مورد توجه قرار گرفت مجله نیویورک تایمزو سخنگوی آنها گفت که این ویدئو “کاملا توسط چاد کولتگن” – یکی از مجریان کانال – نوشته شده است.

هر دو مجری، کمدین ویل ساسو و نویسنده کولتگن، در کت و شلوار نام دارند. آنها ادعا می کنند کارلین ساخته شده توسط هوش مصنوعی مانند یک امپرسیونیست است. (اگرچه واقعا عالی نیست…)

این شکایت به دنبال خسارات نامشخص و حذف فوری «هر گونه کپی ویدیویی یا صوتی» ویژه است.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

چه خبر از سمیت اطراف Cities: Skylines II؟

Seking Mavis Beacon یک سند ساندنس در مورد جستجوی نماد فناوری گمشده است

هدفون WH-1000XM5 ANC سونی به ۳۲۸ دلار کاهش یافت

X قصد دارد ۱۰۰ ناظر محتوا را استخدام کند

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

فسیل از ساعت های هوشمند منصرف شد

اما تا چند سال به انتشار به‌روزرسانی‌ها ادامه خواهد داد.

TMA
فسیلی

فسیل رسما از تجارت ساعت های هوشمند خارج شد. سری ساعت های هوشمند Wear OS آن از سال ۲۰۲۱ مدل جدیدی را ندیده است و این شرکت اکنون تأیید کرده است که از محصولات پوشیدنی خارج می شود. اگر صاحب ساعتی با مارک فسیل هستید (که چندین برند مد مانند Skagen، Michael Kors، Diesel و حتی Emporio Armani را پوشش می‌دهد)، باید برای چند سال آینده به‌روزرسانی‌ها را دریافت کنید.

اما بیایید واضح بگوییم: احتمالاً این پیکسل واچ نبود که ضربه نهایی را وارد کرد.

به خواندن ادامه دهید.

تسلا ۲۰۰۰۰۰ خودرو را به دلیل نقص دوربین پشتیبان فراخوان می کند

یک مشکل نرم افزاری باعث می شود وقتی وسایل نقلیه در دنده عقب هستند فعال نشود.

تسلا ۲۰۰۰۰۰ وسیله نقلیه را در ایالات متحده فراخوان می‌کند، پس از گزارش‌هایی که دوربین‌های پشتیبان در هنگام قرار دادن خودروها در معکوس درگیر نمی‌شوند – که این همه چیز است. به گفته تسلا، ۸۱ ادعای گارانتی که به طور بالقوه مربوط به این مشکل است را پردازش کرده است وبلاگ خودکار. این فراخوان شامل خودروهای مدل Y، مدل S و مدل X از سال ۲۰۲۳ می شود. تسلا می گوید سال گذشته ۱٫۸ میلیون خودرو تحویل داده است، بنابراین این فراخوان بیش از ۱۰ درصد از تولید سالانه شرکت را تشکیل می دهد. اگر این به نظر آشنا به نظر می رسد، خوب، شش هفته پس از فراخوانی بیش از دو میلیون وسیله نقلیه تسلا به دلیل مشکلات ایمنی جدی در ویژگی Autopilot خود، رخ می دهد.

به خواندن ادامه دهید.

X جستجوهای تیلور سویفت را برای «اولویت بندی ایمنی» مسدود کرد

پس از اینکه دیپ فیک های پورنوگرافیک این خواننده هفته گذشته در فضای مجازی پخش شد.

TMA
رویترز / رویترز

X تایید کرد که از جستجوی نام تیلور سوئیفت توسط کاربران جلوگیری می کند، پس از اینکه فیک های پورنوگرافیک این هنرمند در پلتفرم پخش شد. بازدیدکنندگان سایت از روز شنبه متوجه شدند که برخی از جستجوهای حاوی نام سوئیفت فقط یک پیغام خطا برمی گرداند.

رسیدگی پلتفرم به این مشکل کند بوده است. پس از اینکه چهارشنبه گذشته این تصاویر در فضای مجازی منتشر شد، سوئیفتی ها کار را به دست گرفتند (البته!) با گزارش انبوه حساب هایی که این تصاویر را به اشتراک می گذاشتند و هشتگ های مربوط به خواننده را با محتوای مثبت پر کردند. یادت نمیاد حماسه ایموجی مار?

به خواندن ادامه دهید.

پادکست Engadget: مک ۴۰ ساله شد

و ما لپ تاپ Framework 16 را بررسی می کنیم.

افکار، احساسات و حقایق این هفته در مورد مک در میانسالی، لپ تاپ ماژولار با قابلیت بازی و درک اینکه رویای ماشین اپل هنوز زنده است. این هفته، ناتان اینگراهام، سردبیر نیوز به دویندرا پیوست.

اینجا گوش کن

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-that-ai-generated-george-carlin-comedy-special-was-written-by-humans-121501471.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-that-ai-generated-george-carlin-comedy-special-was-written-by-humans-121501471.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *