Minecraft در حال آزمایش هشت نوع گرگ است

اگر در دهه گذشته یا بیشتر در حال بازی Minecraft بوده اید و فکر می کنید، “من واقعا از این بازی لذت می برم، اما ای کاش آنها کمی گرگ ها را تغییر می دادند”، پس من یک خبر خوب دارم: هشت نسخه جدید گرگ در راه است. Minecraft، ابتدا از طریق نسخه بتا و پیش نمایش Bedrock Edition و آخرین عکس فوری Minecraft: Java Edition.

در یک پست وبلاگ موجانگ که دیروز به اشتراک گذاشته شد، هر گونه گرگ جدید را شرح داد. گرگ ها همه در مناطق خاص خود زندگی می کنند و گرگ زنگ زده “میان تاک های جنگل پنهان شده است”. در همین حال، گرگ خالدار را می توان در فلات ساوانا یافت.

گرگ های دیگری که در حال حاضر تحت آزمایش قرار می گیرند عبارتند از: گرگ سیاه، گرگ راه راه، گرگ برفی، گرگ آشن، گرگ وودز و گرگ شاه بلوط. در همین حال، گرگ اصلی Minecraft اکنون به عنوان گرگ رنگ پریده شناخته می شود.


Minecraft در حال آزمایش هشت نوع گرگ استبزرگترین اخبار گرگ تا کنون! | ماهانه ماینکرافت


بزرگترین اخبار گرگ تا کنون! | ماهانه ماینکرافت.

علاوه بر این حیوانات دسته جدید، این استودیو همچنین در حال آزمایش زره رنگی گرگ است که قوی تر از همیشه است و اکنون “تمام آسیب های دشمن را تا زمانی که بشکند جذب می کند و از قلب گرگ شما در برابر انفجارهای مزاحم خزنده محافظت می کند”.

باز هم، این افزودنی‌های Minecraft wolf در حال حاضر فقط در حال آزمایش هستند و در انتشار رسمی بازی نیستند. Mojang از همه آزمایش کنندگان خواسته است که نظرات خود را در مورد نظر خود در مورد این بازسازی گرگ ارائه دهند تا بعداً آنها را در نسخه کامل منتشر کنند.

علاوه بر این قطعه‌های گرگ، استودیو علاوه بر این قصد دارد تا اواخر امسال حالت هاردکور را به Bedrock معرفی کند. با این حال، قبل از آماده شدن این ویژگی برای آزمایش، «کارهای زیادی برای انجام دادن» وجود دارد. این حالت “مانند حالت بقا، اما سخت تر” خواهد بود، تنها با یک زندگی. پس بله، مرگ دائمی خواهد بود. تیم Minecraft امیدوار است که این حالت را برای آزمایش در بهار امسال آماده کند، پس با ما همراه باشید.


انواع گرگ های Minecraft
اعتبار تصویر: موجانگ

در همین حال، در حالی که ما در مورد موضوع Minecraft هستیم، جک بلک گفته است که برای نقش آینده خود در نقش استیو در فیلم Minecraft آماده می شود و خوب، بازی Minecraft زیادی را انجام می دهد. در گفتگو با IGN در مورد KungFu Panda 4، این بازیگر گفت که او “همه ماینکرافت، همیشه” است.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبجک بلک برای فیلم Minecraft آماده می شود! #kungfupanda4 #jackblack #minecraft #gaming #ign


جک بلک با Minecraft چت می کند.

فیلم Minecraft برگرفته از جارد هس ناپلئون دینامیت است که کارگردان آن است. علاوه بر سیاه، حضور جیسون موموآ نیز در این فیلم تایید شده استهمراه با جنیفر کولیج ستاره نیلوفر سفید.


منبع: https://www.eurogamer.net/minecraft-testing-eight-wolf-variations?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *