همین الان عمل کن! ۲۵% تخفیف روی بهترین تشک برای خواب های پهلو، فقط این آخر هفته

فروش هلیکس بلک فرایدی با پیشنهاد عالی خود همه ما را غافلگیر کرد، و برای اینکه کاملاً صادق باشم، فکر می‌کردم بعید بود که قبل از پایان سال، فروش دیگری را به خوبی ببینیم. اما هلیکس با انتشار یک معامله شگفت انگیز دیگر همه ما را شگفت زده کرده است. فقط برای این آخر هفته، می توانید دریافت کنید ۲۵% تخفیف برای تمامی تشک های با کد WEEKEND25

این فروش در سراسر سایت برخی از موارد را پوشش می دهد بهترین تشک ها در بازار، از جمله چند مورد مورد علاقه من. مطمئن نیستید از کجا خرید را شروع کنید؟ انتخاب برتر من تشک هلیکس Midnight است. در طول ما بررسی تشک هلیکس Midnightما آن را به عنوان یک خودروی همه کاره عالی رتبه بندی کردیم که به عنوان یک خودرو برجسته است بهترین تشک برای خواب های پهلو. چیزی کمی لوکس تر می خواهید؟ بازبینی کننده ما در طول او به اندازه کافی نرسید تشک هلیکس داسک لوکس مرور.

فروش هلیکس دقیقاً غیرمعمول نیست – انتظار داریم در بیشتر ایام سال ۲۰٪ تخفیف داشته باشیم. با این حال، ارتقاء ۲۵ درصدی فقط گاهی اوقات ارائه می شود، و از آنجایی که برای همه چیز در سایت Helix اعمال می شود، می توانید مقدار زیادی پس انداز کنید. و اگر به دنبال تازه کردن کل تنظیمات خواب خود هستید، با خرید هر تشک، دو بالش رایگان نیز دریافت خواهید کرد. خواب های جانبی، این یکی از معاملاتی است که نمی خواهید از دست بدهید.

همین الان عمل کن!  ۲۵% تخفیف روی بهترین تشک برای خواب های پهلو، فقط این آخر هفته

تشک هلیکس Midnight

اندازه ملکه: بود ۱,۳۷۳٫۸۰ دلار اکنون ۱۰۳۰٫۳۵ دلار با کد WEEKEND25 در Helix

بررسی اجمالی: تشک هلیکس Midnight کاهش فشار و خنک کننده قابل توجهی را با قیمت متوسط ​​ارائه می دهد. یک تشک محبوب برای تخت خواب های جانبی، حس متوسط ​​این طرح هیبریدی نیز برای برخی از تختخواب های پشتی و ترکیبی مناسب است. ایزوله حرکتی چشمگیر است، از حرکت در سراسر تخت جلوگیری می کند و این تشک را به یک تشک خوب برای زوج ها تبدیل می کند. کمی نرمتر از چیزی است که از رتبه بندی استحکام انتظار دارید – اگر چیزی با سینک کمتر می خواهید، Helix Twilight نیز در حال حاضر ۲۵ درصد تخفیف دارد.

تاریخچه قیمت: هلیکس اغلب ۲۰ درصد تخفیف بر روی تشک Midnight ارائه می دهد که آن را در گروه قیمتی میان رده قرار می دهد. این در حال حاضر قیمت خوبی برای کیفیت تشک است، بنابراین ۲۵٪ تخفیف فروش فلش واقعاً معامله را شیرین می کند.

موارد اضافی: ۱۰۰ شب آزمایشی و ۱۰ سال گارانتی برای یک شرکت تشک کاملا استاندارد است، اما این همان بد نیست. ۱۰۰ شب باید زمان کافی باشد تا تصمیم بگیرید که آیا این تشک برای شما مناسب است یا خیر، و اگر اینطور نیست، بازگشت رایگان است. همچنین با خرید تشک خود دو بالش دریمر رایگان دریافت خواهید کرد.

بخر اگر …

شما یک طرف خواب هستید: تشک هلیکس Midnight تشک مورد علاقه ما برای افراد بغل است که به دلیل ترکیب فوق العاده ای از پشتیبانی و بالشتک است. در تمام نقاط فشار اصلی تسکین می دهد، بنابراین می توانید در طول شب به پهلو بخوابید.

شما یک تخت مشترک دارید: فوم متراکم هلیکس Midnight به به دام انداختن حرکت کمک می کند، بنابراین اگر شریک زندگی شما بچرخد، حرکت او را در کنار تخت خود احساس نمی کنید. ایده آل است اگر با فردی بی قرار به اشتراک بگذارید.

گرم میخوابی: هلیکس Midnight ساخته شده از سیم پیچ و فوم قابل تنفس، اجازه می دهد تا گرما از بین برود تا دما را حتی در طول شب حفظ کند. برای افرادی که خیلی گرم می خوابند نیز وجود دارد ۲۵% تخفیف Midnight با پوشش خنک کننده GlacioTex.

آن را نخرید اگر …

شما دوست دارید در شب حرکت کنید: اگر شما یک خواب‌خواب ترکیبی هستید که نیاز به پشتیبانی در موقعیت‌های مختلف دارید، تشک هلیکس Midnight Luxe بهترین تشک است. همراه با پشتیبانی منطقه‌ای اضافی است که با خطوط بدن سازگار می‌شود تا فشار را در هر موقعیتی که هستید کاهش دهد. همچنین وجود دارد. ۲۵% تخفیف در فروش در سراسر سایت.

به پشت و جلو می خوابید: در طول بررسی تشک Helix Dusk Luxe ما، آزمایشگر ما تخت را به عنوان “رویایی راحت” توصیف کرد – آیا تشک ستایش بالاتری دارد؟ تکیه گاه متوسط ​​سفت برای افرادی که پشت و شکم می خوابند ایده آل است، در حالی که سطح بالشتک شده باعث می شود تشک احساس خوابیدن روی تخته را نداشته باشد. با ۲۵% تخفیف در تمامی سایزهاشما می توانید با هزینه کمتر از این تشک مجلل لذت ببرید.


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/mattresses/act-now-25-off-the-best-mattress-for-side-sleepers-this-weekend-only

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *