The Last of Us Part 2 در ابتدا به عنوان یک “بازی جهان باز با الهام از Bloodborne” شروع شد.

The Last of Us Part 2 در ابتدا به عنوان یک بازی اکشن جهان باز طراحی شد که به شدت از Bloodborne الهام گرفته شده بود.

آنتونی نیومن، کارگردان همکار بازی، تایید کرد که در طول مستند پشت صحنه فوق العاده Grounded 2: Making The Last of Us Part 2، فاش کرد که برای چهار یا پنج ماه اول ساخت، The Last of Us Part 2 یک بازی کاملاً متمرکز بر غوغا بود که با الهام از ماجراجویی مورد علاقه طرفداران فروم سافت، با الهام گرفتن از ماجراجویی مورد علاقه طرفداران، هرچه جستجو می کردید، بزرگتر و بزرگتر می شد.


The Last of Us Part 2 در ابتدا به عنوان یک “بازی جهان باز با الهام از Bloodborne” شروع شد.Grounded II: Making The Last of Us Part II


Grounded II: Making The Last of Us Part II

نیومن توضیح داد: “زمانی که ما ساخت The Last of Us Part 2 را شروع کردیم، نیل در واقع می خواست در مورد تغییر تقریباً کامل بازی بسیار جاه طلب باشد.”

“برای چهار یا پنج ماه اول، بازی به نوعی یک جهان باز بود که از Bloodborne الهام گرفته شده بود. و کاملاً متمرکز بود، مثل اینکه تماماً مبارزه تن به تن بود.”

امیلیا شاتز، طراح اصلی بازی، اضافه کرد: «این فقط جنگ تنومند نبود، بلکه ساختار طرح‌بندی را نیز بررسی می‌کردیم.

“Bloodborne فضای بسیار باز داشت که با کاوش شما بزرگتر و بزرگتر می شد. من واقعاً این احساس را دوست دارم که شما بر جهان تسلط پیدا می کنید. تقریباً شروع به تبدیل شدن به یک شخصیت در خود بازی می کند. و بنابراین، این نیز چیزی بود. داشتیم نگاه میکردیم

در ابتدا، این جهت از تلاش برای “متفاوت ساختن آن تا حد امکان از نظر انسانی نسبت به بازی اول” ناشی شد. [Naughty Dog] می‌توانست» اما در نهایت، به گفته نیومن، «چیز جهان باز با داستانی که می‌خواستیم بگوییم کار نمی‌کرد» و بنابراین این «شماره‌گیری» بود.[ed] بازگشت”.

رئیس مشترک Naughty Dog نیل دراکمن می‌گوید ایده‌ای برای فصل سوم و آخر سریال The Last of Us آماده کرده است..

دراکمن در پایان همان مستند پشت صحنه صحبت کرد و اذعان کرد که با وجود اینکه هنوز داستانی را به طور کامل تعریف نکرده است، هسته ایده ای دارد که «به همان اندازه هیجان انگیز است. [The Last of Us Part 1]”.

اوایل امروز گزارش دادیم که صداپیشه ای که نقش ابی در The Last of Us Part 2 را بازی کرده بود فاش کرد که نه تنها او دریافت پیام های توهین آمیز هنگامی که بازی منتشر شد، اما سوء استفاده کنندگان درباره پسر نوزاد او نیز تهدید به مرگ کردند.

لورا بیلی تأیید کرد که “تهدیدهای واقعی مرگ” بسیار نگران کننده بودند، آنها به پلیس منتقل شدند، در حالی که پسر نوزادش – که “در تمام این مدت به دنیا آمد” – نیز تهدیدهایی دریافت کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-part-2-originally-started-out-as-an-open-world-game-inspired-by-bloodborne?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *