صبح بعد: سامسونگ برای ویژگی آپنه خواب در گلکسی واچ تاییدیه FDA را دریافت کرد

سازمان غذا و دارو دارد با توجه به چراغ سبز به ویژگی تشخیص آپنه خواب در دستگاه های Galaxy Watch در ایالات متحده. قبلاً در کره جنوبی تأیید شده است، اما سامسونگ می گوید این اولین تأیید در نوع خود در ایالات متحده است.

طبق گزارش بنیاد ملی خواب، آپنه انسدادی خواب (OSA) حدود ۲۵ درصد از مردان و یک دهم زنان را در ایالات متحده تحت تاثیر قرار می دهد. و می تواند جدی شود. در صورت عدم درمان، می تواند خطر حملات قلبی و سکته مغزی را افزایش دهد.

با استفاده از این ویژگی، افراد بالای ۲۲ سال که به این بیماری مبتلا نشده‌اند، می‌توانند با استفاده از ساعت هوشمند و تلفن خود علائم آپنه خواب را بررسی کنند. به دنبال علائم OSA متوسط ​​تا شدید در یک دوره نظارت دو شبه است. برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید خواب خود را برای بیش از چهار ساعت دو بار در ده روز پیگیری کنند.

سامسونگ قصد دارد ابزار نظارت بر آپنه خواب را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ به پوشیدنی های سازگار گلکسی واچ اضافه کند.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

سشوار سبک جدید Dyson شبیه یک پریسکوپ است

پیوست ها بر خروجی تأثیر می گذارند.

صبح بعد: سامسونگ برای ویژگی آپنه خواب در گلکسی واچ تاییدیه FDA را دریافت کرد
دایسون

سشوار مافوق صوت با امضای Dyson از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۶ تغییر چندانی نکرده است، اما چرا ظاهر جدیدی را در هفته مد نیویورک نشان ندهید؟ سوپرسونیک r یک سشوار لوله‌ای شکل است که نسبت به مدل قبلی خود کوتوله است و فقط ۳۲۵ گرم (حدود ۱۱٫۵ اونس) – تقریباً نیمی از سوپرسونیک اصلی است. دایسون ۵۷۰ دلار می‌خواهد – این برای افراد حرفه‌ای است.

به خواندن ادامه دهید.

دادگاه به ایلان ماسک دستور می دهد تا در تصاحب توییتر خود شهادت دهد

ماسک و کمیسیون SEC اکنون یک هفته فرصت دارند تا در مورد زمان و مکان شهادت او توافق کنند.

یک قاضی فدرال به ایلان ماسک دستور داده است که از احضاریه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تبعیت کند و دوباره در تحقیقاتش درباره تصاحب توییتر خود شهادت دهد. این دستور پس از آن صادر شد که ماسک در ماه سپتامبر برای شهادت حاضر نشد و بعداً از شرکت در مصاحبه ای که برنامه ریزی شده بود خودداری کرد و باعث شد کمیسیون SEC شکایت کند. قاضی دادگاه ایالات متحده، لورل بیلر، پس از تلاش ماسک برای به چالش کشیدن احضاریه آن، که به ادعای او به دنبال اطلاعات نامربوط و آزار و اذیت است، از SEC حمایت کرد. SEC ادعا می کند که اسناد جدیدی در رابطه با کاوشگر دارد و سوالات بیشتری برای مالک X دارد.

به خواندن ادامه دهید.

بهترین دوربین های بدون آینه در سال ۲۰۲۴

انتخاب های زیادی وجود دارد.

TMA
Engadget

پس از سال‌ها کاهش به دلیل گوشی‌های هوشمند، به نظر می‌رسد که بازار دوربین در حال افزایش است – برای نمونه، Canon شاهد رشد قابل توجهی در سال ۲۰۲۳ بود. و مانند سال ۲۰۲۲، سال گذشته شاهد ورود بسیاری از مدل‌های جدید از سونی، کانن، فوجی فیلم بودیم. نیکون و پاناسونیک، دارای سرعت‌های سریع‌تر، فوکوس بهتر، ویدیوی بهبودیافته و – ۲۰۲۴ است – گاهی اوقات ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی. ما موارد دلخواه خود را در چند نقطه قیمت انتخاب می کنیم.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-samsung-gets-fda-approval-for-its-sleep-apnea-feature-on-galaxy-watch-121512873.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-samsung-gets-fda-approval-for-its-sleep-apnea-feature-on-galaxy-watch-121512873.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *