توسعه‌دهنده Helldivers 2 می‌گوید قبل از اینکه تیم بتواند به مسائل بیشتر رسیدگی کند، خواب “مهم” است

استودیوی بازیسازی Helldivers 2، Arrowhead Game Studios، از بازیکنان به خاطر مشکلات “ناامیدکننده” آنها در بازی عذرخواهی کرد و گفت که اکنون “مهم” است که تیمش کمی بخوابد.

این احساس در یادداشتی منتشر شد بخار به دنبال تعمیر و نگهداری سرور دیروز، که در آن توسعه دهنده سه “رفع سریع” را منتشر کرد. مسائلی که در طول تعمیر و نگهداری به آنها پرداخته شد مربوط به ورود، ظرفیت سرور و پیشرفت و پاداش بود.

با این حال، مشکلات به طور کامل حل نشده است و Arrowhead گفت که “تمام تلاش خود را برای درست کردن آن انجام می دهد”. استودیو اضافه کرد: “برای انجام این کار، در حال حاضر بسیار مهم است که تیم ما کمی بخوابد و ما چند ساعت دیگر دوباره به این موضوع باز خواهیم گشت.”

Helldivers 2 – Report for Duty Trailerدر یوتیوب تماشا کنید

Arrowhead در به روز رسانی خود به جزئیات آنچه باعث مشکلات سرور و ورود به سیستم برای بازیکنان شده است پرداخت. لاگین‌هایی که با خطای «نمی‌توان به سرور متصل شد» به این دلیل است که «از حداکثر تعداد درخواست‌های ورود برای آن دقیقه خاص بیشتر شده است و/یا سرورها پر هستند»، علی‌رغم اینکه استودیو محدودیت نرخ را به ۲۰۰۰۰ در دقیقه دو برابر کرده است. افزایش ظرفیت کل از ۲۵۰۰۰۰ به ۳۶۰۰۰۰ بازیکن همزمان.

Arrowhead اضافه کرد که قبل از اینکه متعهد شود مشکلات را برطرف کند، ترافیک بالای سرور نیز باعث می شود که پاداش ها به درستی ردیابی نشوند.

Arrowhead مجبور شد بیرون رانده شود چندین رفع فوری برای Helldivers 2 از زمان عرضه آن در هفته گذشته، بازیکنان با مشکلاتی در رابطه با همسریابی و همچنین تصادفات مداوم مواجه شدند. بازیکنان همچنین از بهینه‌سازی رایانه شخصی بازی و نرم‌افزار ضد تقلب GameGuard در سطح هسته آن انتقاد کرده‌اند، در حالی که دیگران از درآمدزایی Helldivers 2 انتقاد کرده‌اند.

با وجود استقبال متفاوت، بازی محبوبیت خود را نشان می دهد. با بیش از ۱۵۰۰۰۰ بازیکن تنها بر روی رایانه شخصی، Helldivers 2 اکنون بزرگترین راه اندازی استیم پلی استیشن است.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-dev-says-sleep-crucial-before-team-can-address-further-issues?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *