تیم توسعه دهنده Final Fantasy 7 Rebirth اعتراف می کند که مطمئن نبوده است “همه چیز را به موقع جمع کند”

تعدادی از توسعه دهندگان ارشد Final Fantasy 7 Rebirth اعتراف کرده اند که ساخت دنباله مورد انتظار “سخت” بوده است.

در طولانی و صریح مصاحبه با چندین توسعه‌دهنده ارشد Rebirth – از جمله کارگردان، تهیه‌کنندگان و طراحان کلیدی آن – این تیم از مراحل بالا و پایین توسعه عقب‌نشینی کرد و اعتراف کرد که گاهی اوقات، استودیو «راستش مطمئن نبود که [it] می تواند همه آن ها را به موقع جمع کند».


تیم توسعه دهنده Final Fantasy 7 Rebirth اعتراف می کند که مطمئن نبوده است “همه چیز را به موقع جمع کند”بررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدید


بررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدید.

“وقتی برای اولین بار دیدم که چه مقدار محتوا برای این بازی باید ایجاد شود، حتی فقط برای مبارزه، مطمئن نبودم که بتوانیم همه آنها را به موقع کنار هم بگذاریم – از حجم عظیمی از توانایی های شخصیت گرفته تا احضار و سیستم‌هایی که به شما امکان می‌دهند در کنار آنها بجنگید، انواع مختلف دشمن که باعث می‌شود هر زمان که بازیکنان به مکان جدیدی وارد می‌شوند، احساس تازگی بازی را حفظ کنید، تا باس‌ها که ما برای داشتن حس متمایز خود ساخته‌ایم، و هر کدام از آنها این عناصر دارای تنوع غنی گیم پلی و عناصر بصری خود هستند.”

“اما تیم توسعه تمام تلاش خود را برای ساختن چیزی عالی به کار گرفت و در نتیجه این امر، ما توانستیم همه چیز را به گونه ای کنار هم قرار دهیم که توجه زیادی به جزئیات از هر جنبه نشان دهد.”

تاکاکو میاکه، مدیر محیط زیست اضافه کرد: «توسعه این عنوان واقعاً سخت بود، اما حتی در طول توسعه، کارکنان متفق القول بودند که این تجربه ارزش تلاشی را دارد که ما انجام دادیم.

به حدی که در طول توسعه، هر زمان که در محیط بازی پرسه می‌زدیم تا بررسی کنیم که همه چیز درست کار می‌کند، گاهی اوقات فراموش می‌کردیم که قرار بود چک‌ها را انجام دهیم و فقط در لذت بردن از بازی گم می‌شویم.

Hsueh Huei Liao، هنرمند اصلی رابط کاربری، گفت: “به عنوان یک خالق، کار روی آن بسیار سرگرم کننده بود، اما حجم کار نیز بسیار سخت بود.” رادار گیمز). با این حال، تیم UI سخت و بدون مصالحه بر روی تک تک آنها کار کرد، تا حدی که هر کدام تقریباً مانند بازی مستقل خود هستند.

Final Fantasy 7 Rebirth در پایان ماه فوریه به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر شد. اگر هنوز نمی‌دانید که آیا این بازی برای شما مناسب است، حتما بخوانید. نقد و بررسی بازی Final Fantasy 7 Eurogamer’s Rebirthجایی که اد ما آن را «تصور دوباره پر از پر اما دوست‌داشتنی» نامید و چهار ستاره از پنج ستاره را به آن اهدا کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-7-rebirth-dev-team-admits-it-wasnt-sure-it-could-put-it-all-together-in-time?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *